Bergets
Silver
precis hemkommen från jobbet, ska gå igenom tråden nuInte så kul att ge tips utan feedback, var det inga förslag som passade herrn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
precis hemkommen från jobbet, ska gå igenom tråden nuInte så kul att ge tips utan feedback, var det inga förslag som passade herrn?
Ah, fattar. Ingen stress såklartprecis hemkommen från jobbet, ska gå igenom tråden nu
CNS har isofranekopior som är mjuka och billiga. Kvaliteten är i enlighet med priset, men dom håller klockan på handleden och har looken du är ute efter.
Baltic stämmer bra! Jag älskar den, tycker du ska beställa en direktKvantitet före kvalitet, det är sen gammalt!
Baltic? Vad tycker du om den? Jag är jäkligt sugen på att beställa en själv.
En s.k. "kvart i tre".
Nä nä, den där går jag inte på igen! Det säger dom alltid!Baltic stämmer bra! Jag älskar den, tycker du ska beställa en direkt
tyckte jag kollade där innan, ska kolla igen
Tycker storleken är grym, sitter perfekt på handleden. Toppen kvalité, och den håller tiden bra! Jag har inte använt nån annan klocka sen jag fick hem den såatteNä nä, den där går jag inte på igen! Det säger dom alltid!
krossar spargrisen och dubbelkollar pantkassen
En till fake-boett. Lägger den till min lilla fotosamling.Lillbubblan fick hänga på idag
(det går utmärkt att kalla-tolka-den-precis-hur-man-vill)
En till fake-boett. Lägger den till min lilla fotosamling.
Högst oklart. Annan krona i så fall. Vridringen ser också lite märklig ut.Är inte det där en turtle?
Nu är du otydlig. För några minuter sedan kallade du den fejk och nu är det oklart? Gör en utbytt krona automatiskt boetten fejk? Då lärde jag mig något nytt.Högst oklart. Annan krona i så fall.
Högst oklart. Annan krona i så fall. Vridringen ser också lite märklig ut.
Du behöver inte spela dum. Förra klockan han postade hade en fake-boett så då utgick jag från att detta hopplock också var det pga kronan och den tillsynes dåligt finisherade bezeln. Jag blir väl upplyst snart.Nu är du otydlig. För några minuter sedan kallade du den fejk och nu är det oklart? Gör en utbytt krona automatiskt boetten fejk? Då lärde jag mig något nytt.
Kanske behöver föra en diskussion kring om utbytta kronor ska vara tillåtet på forumet, oaktat vad lagen säger.
Vilken klocka som @Von har postat hade fejkboett? Är du säker på att du inte blandar ihop två medlemmar nu?Du behöver inte spela dum. Förra klockan han postade hade en fake-boett så då utgick jag från att detta hopplock också var det pga kronan och den tillsynes dåligt finisherade bezeln. Jag blir väl upplyst snart.
Vilken klocka som @Von har postat hade fejkboett? Är du säker på att du inte blandar ihop två medlemmar nu?
Snygg! Den tåls att ses igen.
Var det inte den han nämnt tidigare som han behandlade/lackade själv..?
Nej, det är en vanlig Turtle och kronan är också OEM Seiko. Har förvisso bytt vridringsinlägget till ett från Tokeilab för jag gillar det bättre än Seikos egna. Stäm migEn till fake-boett. Lägger den till min lilla fotosamling.
Det går snabbt att fake-anklaga ibland.Nej, det är en vanlig Turtle och kronan är också OEM Seiko. Har förvisso bytt vridringsinlägget till ett från Tokeilab för jag gillar det bättre än Seikos egna. Stäm mig
Du har fel, hej hej
Har du sprejat den där själv eller är den svart från början? Ser väldigt bra ut i alla fall!Du har fel, hej hej
Törs inte svara fritt, känns som man är med i ett avsnitt av CSI Seiko härHar du sprejat den där själv eller är den svart från början? Ser väldigt bra ut i alla fall!
Alltså den där alltså.. suuuck!Du har fel, hej hej