• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

CNS har isofranekopior som är mjuka och billiga. Kvaliteten är i enlighet med priset, men dom håller klockan på handleden och har looken du är ute efter.

34084AC5-755D-4E27-BC38-B3F15449835E.jpeg

BADC426F-934A-439C-8B87-47D414225861.jpeg

tyckte jag kollade där innan, ska kolla igen :)
 
Nu är du otydlig. För några minuter sedan kallade du den fejk och nu är det oklart? Gör en utbytt krona automatiskt boetten fejk? Då lärde jag mig något nytt.

Kanske behöver föra en diskussion kring om utbytta kronor ska vara tillåtet på forumet, oaktat vad lagen säger.
Du behöver inte spela dum. Förra klockan han postade hade en fake-boett så då utgick jag från att detta hopplock också var det pga kronan och den tillsynes dåligt finisherade bezeln. Jag blir väl upplyst snart.
 
Du behöver inte spela dum. Förra klockan han postade hade en fake-boett så då utgick jag från att detta hopplock också var det pga kronan och den tillsynes dåligt finisherade bezeln. Jag blir väl upplyst snart.
Vilken klocka som @Von har postat hade fejkboett? Är du säker på att du inte blandar ihop två medlemmar nu?
 
Tillbaka
Topp