• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Då var planen lagd inför OWGM. Tack @Nicke75 för en trevlig överenskommelse. Bestämt att klockan inte landar hos mig för ens ett par dagar innan mars så att den får en proper nystart. Nu finns gott om tid att lägga upp en plan med 31st olika bandbyten. Kommer fasen inte klara detta annars :D Wish me luck!

64E457E1-CD2B-42FE-AB71-8D18A66DA205.jpeg
 
Då var planen lagd inför OWGM. Tack @Nicke75 för en trevlig överenskommelse. Bestämt att klockan inte landar hos mig för ens ett par dagar innan mars så att den får en proper nystart. Nu finns gott om tid att lägga upp en plan med 31st olika bandbyten. Kommer fasen inte klara detta annars :D Wish me luck!

64E457E1-CD2B-42FE-AB71-8D18A66DA205.jpeg
Jag håller alla tummar😂😅
Men det ser ut vara ett bandmonster så kan gå vägen! Bra val!
 
Japp, den käkar de andra till frukost. Bilderna visar också hur missvisande mått kan vara på pappret då den har samma diameter och höjd som både 1200T och Synchron, det skulle man knappt tro på om man inte såg dem bredvid varandra. 3mm längre lug-lug dock. Oavsett så bärs Aquadiven väldigt bra, även på min klena arm. 😊 (Också gamla bilder.)
dscf3245-jpg.15941710

dscf3240-jpg.15941711

psx_20210808_195333-jpg.16046925
Ja, det är det som är så skumt! Man önskar att man alltid hade lyxen att testa en klocka innan man köper den…
 
Märkte imorse att jag glömt tagit fram en klocka medans jag stod där och borstar tänderna.. när jag plötsligt hör nåt märkligt ljud inifrån skåpet och 💥 där ligger denna
AFA2DBEC-F449-4241-ADAB-5AD53D433765.jpeg
Praktisk för att undvika att slarvas bort helt klart

De borde döpa det till något coolt a la Tudor med sitt kardborre.

Istället för "tickar högt som fan" kan man marknadsföra det med "advanced audible loss prevention system" 😂
 
Tillbaka
Topp