Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såå snygg. Den kan jag tänka mig att ärva när du tröttnat. Om du tröttnar. Min GG peacemaker brons behöver sällskap.GG avslutar veckan. Trevlig helg kamrater!
Jag noterar det just nu sitter den dock säkertSåå snygg. Den kan jag tänka mig att ärva när du tröttnat. Om du tröttnar. Min GG peacemaker brons behöver sällskap.
Heads up på denna:
Den eviga jakten går vidare. Men ett par intressanta alternativ på senare tid har varit Wards trident (som ju är ju en gammelgädda såklart), kommande Nodus Avalon och mest intressanta Raven Trekker Vintage.@KandreasF Hur gick det, hittade du någon svarttavlad dykare? Jag har blivit så jäkla sugen på någon schysst dykare med svart tavla och glossy ceramic bezel...
Jag har fastnat lite för Certina DS men har bara haft precidriven. Automatversionen verkar ha betydligt bättre finish och jag har för mig att det har figurerat ett par stycken här i tråden?
Kanonfina bilder @Rizzie och kanonfin klocka!GG avslutar veckan. Trevlig helg kamrater!
Någon som jämnfört en BB58 med en SM? Tycker man hör hur jäkla bra San Martin homagerna blivit. Vore kul att veta hur bra.Tycket SM gjort en snyggare klocka än originalet. Bättre logga och bättre text
Finns på YoutubeNågon som jämnfört en BB58 med en SM? Tycker man hör hur jäkla bra San Martin homagerna blivit. Vore kul att veta hur bra.
Mina vänner som anser sig vara ”klockentusiaster” fnyser åt allt som inte är Rolex, Omega eller Breitling. Det är också de enda tillverkare de känner till. Gångreserv vet de inte heller vad det är.Finns på Youtube
Jag har inte jämfört head-to-head. Men har haft båda (BB41 S/G). SM har ju inte suck mot Tudor såklart, men sett till vad man får för pengen är SM grymma.
Om man bortser från att man kan förlora vänner och inte ses som en "äkta" klockentusiast. Så är SM helt ok.