Kan du berätta mer om modellen? Jag hittar inget som ser ut som den när jag googlar modellnamnet.bytes lördag ️
BNIB
Jag gillar att den bara har datum och inte dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du berätta mer om modellen? Jag hittar inget som ser ut som den när jag googlar modellnamnet.bytes lördag ️
BNIB
Fugu NY0131-81XKan du berätta mer om modellen? Jag hittar inget som ser ut som den när jag googlar modellnamnet.
Jag gillar att den bara har datum och inte dag.
Wise verkar riktigt trevliga. Använder 904l stål@KandreasF Hur gick det, hittade du någon svarttavlad dykare? Jag har blivit så jäkla sugen på någon schysst dykare med svart tavla och glossy ceramic bezel...
Jag har fastnat lite för Certina DS men har bara haft precidriven. Automatversionen verkar ha betydligt bättre finish och jag har för mig att det har figurerat ett par stycken här i tråden?
Dom ser grymma ut! Tyvärr ingen länk, vilket är no-no för mig.Wise verkar riktigt trevliga. Använder 904l stål
Kanske kommer? Förmodligen dock för dyrt iom att det är 904L stål de använder. Är man bra med dremeln så går det säkert att fixa ngt.Dom ser grymma ut! Tyvärr ingen länk, vilket är no-no för mig.
Snygg! Gissar att den är ganska dyr?Vad tror ni om Horage Supersede? Nästa pre-order period öppnar i mars.
Jo, den var i dyraste laget men affordable om man tittar på specen. Pre-order var 4900CHF :/Snygg! Gissar att den är ganska dyr?
GG-lördag.
Joinar klubben!Trevligt! Blev GG även här idag
Grym.. hur bärs VG jmf med PM?Joinar klubben!
Trevligt med turkost mitt i vintern!Bilskott. Den är ganska mysig ändå. Armen ser ut att behöva lite solljus innan den blir helt genomskinlig.
Ett par mm längre l2l på VG och det märks. Bläffigare boett också så den bäst definitivt större.Grym.. hur bärs VG jmf med PM?
Fin samling du har.Ett par mm längre l2l på VG och det märks. Bläffigare boett också så den bäst definitivt större.
En fin grupp grupposEtt par mm längre l2l på VG och det märks. Bläffigare boett också så den bäst definitivt större.
Får kanske bli en sådan. 54mm L2L är doch i längsta laget men kan vara värt att testaEtt par mm längre l2l på VG och det märks. Bläffigare boett också så den bäst definitivt större.
Vad är det för ref på den understa klockan? Lööve it!Får kanske bli en sådan. 54mm L2L är doch i längsta laget men kan vara värt att testa
tycker förövrigt det är lite dåligt med heads up idag så jag kör heads upp på dessa.
Det är en Baltic Bicompax Pulso for Revolution & The RakeVad är det för ref på den understa klockan? Lööve it!
Fina bilder!GG avslutar veckan. Trevlig helg kamrater!
Nikon d3500. Detta fotat med fast 50mm-objektiv. Sedan efterarbete i lightroom i mobilenFina bilder!
Vilken kamera och objektiv använder du när du fotar?
BalticenFår kanske bli en sådan. 54mm L2L är doch i längsta laget men kan vara värt att testa
tycker förövrigt det är lite dåligt med heads up idag så jag kör heads upp på dessa.