Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De ser läckra ut. Du har bra tumme med killarna down underTestar First Stage Shaol Deep idag. ️
Och där satt den på handleden! Ingen tar ju så krispiga mobilbilder som @Nilas men jag kan iaf lova att jag kommer ta egna bilder om/när den säljs
Är tavlan sned?Och där satt den på handleden! Ingen tar ju så krispiga mobilbilder som @Nilas men jag kan iaf lova att jag kommer ta egna bilder om/när den säljs
Nej bara vinkeln som ljugerÄr tavlan sned?
Centrerar lite dåligt mot chapterringen?
Nej bara vinkeln som ljuger
Nej kolla igen.Nej bara vinkeln som ljuger
Trasan kommerSpikrak ju, nog frågeställaren som är en aning sned .
Kolla du ?Nej kolla igen.
Ha. Går säkert att hitta tyngre band till Burberryn.Hur mycket skall en affordable/mikro-trippel väga? Svar: Minst ett halvkilo!
Jo, originallänken är inte att leka med, borde nästan krävas vapenlicens för att få bära den på stanHa. Går säkert att hitta tyngre band till Burberryn.
Vad är detta för klocka? Kollat Yemas hemsida men lyckas varken hitta en dam avdelning eller den där klockanVadå ”Femme”!? 34mm pust, hade lätt rockat en sån i sommar.
Grym men trodde den var ”mindre” men det riktigt bra ut! Fin finish osvNytt affordable in, sicken best, får en 44mm Colt att framstå som dressklocka
Vad är detta för klocka? Kollat Yemas hemsida men lyckas varken hitta en dam avdelning eller den där klockan
Tack!!!
YEMA Flygraf French Air & Space Force UTC Femme
FRENCH AIR & SPACE FORCE OFFICIAL WATCH. Available in 34mm with YEMA's white leather strap as a gifteu.yema.com
Tack, förvånad själv Den är riktigt snyggt tillverkad faktiskt och lite skumt att den ser ut som en liten slimmad casual klocka och bärs som en 40a när den väger 180g plus, är 14mm tjock, har 51,5 lug2lug och är 44mm i diameter ex krona och 48 ink Men den mäter bara 40 över bezel och bandfästet sitter sjukt långt in på bandhornen så det är nog därför den känns så liten.Grym men trodde den var ”mindre” men det riktigt bra ut! Fin finish osv