• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lite mer Formex :)
DSC_0213.jpg
DSC_0211.jpg
DSC_0217.jpg
 
Hörru du, är det där den stora eller? Noterat att "nyare" Essence har matchande datumskiva, är det något mer som skiljer, vad vet du?
Mycket fin skapelse hursomhelst👌🏼
Yes, detta är den stora :) bärs mindre än väntat skulle jag säga. Vad gäller skillnader så är jag inte påläst nog att veta 😅 förhoppningsvis och gissningsvis finns kunskapen i tråden och visar sig under eftermiddagen.
 
Hörru du, är det där den stora eller? Noterat att "nyare" Essence har matchande datumskiva, är det något mer som skiljer, vad vet du?
Mycket fin skapelse hursomhelst👌🏼

Yes, detta är den stora :) bärs mindre än väntat skulle jag säga. Vad gäller skillnader så är jag inte påläst nog att veta 😅 förhoppningsvis och gissningsvis finns kunskapen i tråden och visar sig under eftermiddagen.
Loggan är väl applicerad på dom nyare också?
 
En klocka att fika med?

E0553494-F3AF-4404-BF0C-BDE31279694A.jpeg

Har kikat på Brew några gånger, är det någon här som testat en eller har erfarenhet av dom?
Jag gillar 70tals-vibbarna på dom samtidigt som måtten känns rimliga.
 
Ser lite cheapo ut men nog det bekvämaste meshet jag haft :) De kanske har fler bra band till bra pris? Jag vann det i en tävling hos Royal Straps eller det var hos Strapped.
Har aldrig köpt från dem men hittade deras sida när jag letade länkar. Har sett att Watch band center säljer deras grejer, där har jag beställt ifrån tidigare och de brukar ha bra pris om du hittar något du är sugen på. 👍
 
men visst längtar man efter våren nu...
min "sommarbil" ställs på och besiktas 1 mars... men den står på, och går först månaden på, centraleuropeiska vinterdäck.
Visst gör man det men här uppe börjar den riktiga vintersäsongen nu med härliga fjällresor och ljus!

Min sommarbil är påställd året runt och besiktningsbefriad sen funkar vinterdäck så där på en Camaro från 1969! 🤣🤷🏼‍♂️🙏🏻
 
Tillbaka
Topp