Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörru du, är det där den stora eller? Noterat att "nyare" Essence har matchande datumskiva, är det något mer som skiljer, vad vet du?Lite mer Formex
Yes, detta är den stora bärs mindre än väntat skulle jag säga. Vad gäller skillnader så är jag inte påläst nog att veta förhoppningsvis och gissningsvis finns kunskapen i tråden och visar sig under eftermiddagen.Hörru du, är det där den stora eller? Noterat att "nyare" Essence har matchande datumskiva, är det något mer som skiljer, vad vet du?
Mycket fin skapelse hursomhelst
Hörru du, är det där den stora eller? Noterat att "nyare" Essence har matchande datumskiva, är det något mer som skiljer, vad vet du?
Loggan är väl applicerad på dom nyare också?Yes, detta är den stora bärs mindre än väntat skulle jag säga. Vad gäller skillnader så är jag inte påläst nog att veta förhoppningsvis och gissningsvis finns kunskapen i tråden och visar sig under eftermiddagen.
Nya 43:an har nya loggan + namnet.Hörru du, är det där den stora eller? Noterat att "nyare" Essence har matchande datumskiva, är det något mer som skiljer, vad vet du?
Ser även att Essence står nere istället för uppe och Automatic är bortaNya 43:an har nya loggan + namnet.
Annan blå också?
Tycker @Rizzie blåa är snyggare.Ser även att Essence står nere istället för uppe och Automatic är borta
Gillar också den djupa blå bättre men förstår samtidigt ändringarna på tavlan som kanske ger ett liiite mer balanserat intryck imoTycker @Rizzie blåa är snyggare.
Har kikat på Brew några gånger, är det någon här som testat en eller har erfarenhet av dom?En klocka att fika med?
Retrograph - Espresso — Brew Watch Co.
SPECIFICATIONS CASE DIAMETER: 38MM x 41.5MM CASE THICKNESS: 10.4MM LUG WIDTH: 22MM CRYSTAL: SAPPHIRE GLASS CASE MATERIAL: ROSEGOLD PVD PLATED, STAINLESS STEEL 316L CASEBACK: ROSEGOLD PVD PLATED, STAINLESS STEEL 316L STRAP: 22MM, BROWN LEATHER, QUICK RELEASE DIAL: CHOCOLATE ESPRESSOwww.brew-watches.com
Snygg!Dagens, fram till kvällens match iaf!
Klockan är fantastiskt fin. Loggan är fruktansvärt [infoga valfritt ord].Lite mer Formex
Tyskt märke som säljer länkar, kommer säkert från dem.Tycker att denna märkningen var lite skum, rostfri stål-björn?
Ser lite cheapo ut men är nog det bekvämaste meshet jag haft De kanske har fler bra band till bra pris? Jag tror att jag vann det i en tävling hos Royal Straps eller så kanske det var hos Strapped.Tyskt märke som säljer länkar, kommer säkert från dem.
https://www.bear-uhrband.com/en/
Har aldrig köpt från dem men hittade deras sida när jag letade länkar. Har sett att Watch band center säljer deras grejer, där har jag beställt ifrån tidigare och de brukar ha bra pris om du hittar något du är sugen på.Ser lite cheapo ut men nog det bekvämaste meshet jag haft De kanske har fler bra band till bra pris? Jag vann det i en tävling hos Royal Straps eller det var hos Strapped.
Däckpumpning under periodpausen i OS-hockeyn!
Tröttnar du hojta tillOch fortfarande nöjd med nytillskottet, fantastiskt mycket klocka för pengarna. Outstanding AR också.... Jag skall nog börja leta lite bland parfymklockorna och se om man kan hitta mer skoj
Haha, snöstorm 🌨 idag så skulle inte tro det!Sommardäck redan eller?
Haha, snöstorm 🌨 idag så skulle inte tro det!
Här är det rejäl dubbdäck från Hakka!
Visst gör man det men här uppe börjar den riktiga vintersäsongen nu med härliga fjällresor och ljus!men visst längtar man efter våren nu...
min "sommarbil" ställs på och besiktas 1 mars... men den står på, och går först månaden på, centraleuropeiska vinterdäck.