Ja, den är nice. Men är det en Glycine som ska köpas så är det nya 39mm som @BoZ80 harah ok, då hade jag skippat med (sorry)
Edit: nilas har ju en trevlig Glycine på K&S iaf
Har inte bråttom dock, så vi får se hur det blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den är nice. Men är det en Glycine som ska köpas så är det nya 39mm som @BoZ80 harah ok, då hade jag skippat med (sorry)
Edit: nilas har ju en trevlig Glycine på K&S iaf
Glad Påsk
Riktigt tråkigt för alla inblandade och det verkar som Jasons verksamhet är drabbad också uppfattar jag det somInfo: tydligen har byggnaderna som hyser Roldorf och co samt Halios verksamheter brunnit ner i veckan. Tragiskt som sjutton, inga skadade enligt uppgifter men hårda slag mot de som hade verksamheter där.
EDIT: oklart om Halios hade sin huvudsakliga lokal i den byggnaden.
Fire at SRO in Vancouver's Gastown 2nd in days; building will likely be demolished
It's believed everyone living in a single-room occupancy hotel has been accounted for following what was the second fire in the building in Vancouver's Gastown neighbourhood in a matter of days.beta.ctvnews.ca
Ja, jag tror det men lite otydligt eftersom en av ägarna på Roldorf också heter Jason. Om det är någon som köpt klocka direkt från Halios så står adressen på en av lapparna man får med.Riktigt tråkigt för alla inblandade och det verkar som Jasons verksamhet är drabbad också uppfattar jag det som
Golvläggning på gång idag. Då får SKX tjänstgöra. Dags att börja bidra med lite patina själv också!
Glad påsk hörni, ta det lugnt i luften när ni ska hem från Blåkulla.
Ja, @v0n kan hanSmakfulla förändringar, typ den optimala SKXen. Patina och jubilee som grädde på moset.
Hoppar in och svarar att ja, så är det. Men de är lätta att plocka ut så kan man ha vanliga stift iställetÄr det sådana där quick-release bandstift på det gummit? Gillar utseendet på de där honeycombgummina men har fobi för sådana bandstift...
Hoppar in och svarar att ja, så är det. Men de är lätta att plocka ut så kan man ha vanliga stift istället
Är Quick men jag tog bort dom och satte i vanligaÄr det sådana där quick-release bandstift på det gummit? Gillar utseendet på de där honeycombgummina men har fobi för sådana bandstift...
Det där är en trevlig sak ändåLegat månader i lådan. Dags att damma av
Inte just nu men final fantasy är en favorit (fram till 10an då iaf)
Vad gör ni gübbar ?