Jaha Hulda, då är det bara att vänta på att humlorna kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar känna att du ändå har rätt kring denna @v0n …
Lutar mer åt att det blå/rosa insertet blir kvar. Visar att den levt. Kanske bättre lägga pengarna ett insert kostar på en täthetsservice till sommaren.
Länken däremot den behöver fortfarande borstas upp lite innan den åker på
Det gör du lätt själv.
Slipduk kostar 30 spänn på jula!
tänkte nog prova faktiskt, måste fixa bra tejp då bara innersta ska borstas upp. Yttre ska vara polerad. Repor etc stör mig inte men däremot att hela länken ser blank ut gör det,
Nja bandhornen är polerade på denna variant av tt1 och mittdelen mot gummi/länken borstad + sidorna. Olika beroende på modell så då måste de borstas med för att se enhetligt ut.Blir det inte snyggast att borsta hela länken?
Men det är titan va? Och titan är väl betydligt svårare att borsta/polera, eller har jag drömt det?Nja bandhornen är polerade på denna variant av tt1 och mittdelen mot gummi/länken borstad + sidorna. Olika beroende på modell så då måste de borstas med för att se enhetligt ut.
Hmm kanske det ärMen det är titan va? Och titan är väl betydligt svårare att borsta/polera, eller har jag drömt det?
Trevliga bilder
Var är detta?
Jag gissar att du gillar baracuda?
Eyjafjörður Island.Var är detta?
Tycker den är ok..Jag gissar att du gillar baracuda?
Vänstra påminner ruskigt mycket om Tudor BB58, not bad.
Mycket trevlig sak det därGod morgon!
Håller med väldigt trevlig syn.Mycket trevlig sak det där
Kan rekommendera starkt. De har många trevliga modeller förutom min Falcon. Fantastiskt fin finish, makalöst bra länk och väldigt trevliga att ha att göra med.Håller med väldigt trevlig syn.
Aldrig hört talas om märket tidigare kan talas att man kanske kika upp