Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul köp, grattis! Satt själv och läste på lite om märket efter du nämnde att du beställt. Spännande tänk och tycker även namnet är ballNyinkommen mikro. För övrigt svårfotad rackare troligtvis pga det kupade glaset.
Kul med nytt i tråden! GrattisNyinkommen mikro. För övrigt svårfotad rackare troligtvis pga det kupade glaset.
Kul köp, grattis! Satt själv och läste på lite om märket efter du nämnde att du beställt. Spännande tänk och tycker även namnet är ball
Tack! Ska komma med omdöme och bilder då jag hunnit testa den .Kul med nytt i tråden! Grattis
Ligger en på tratten i detta nu. Kan bara instämma, länken är lika magisk som den ser ut. Löjligt bekväm!Oh, hallå där! Den gillar jag! Diggar färgkombinationen och den där länken ser ju magisk ut. Du sälja, ja?
Verkligen +1 på den. Otroligt bekvämLigger en på tratten i detta nu. Kan bara instämma, länken är lika magisk som den ser ut. Löjligt bekväm!
Läste på och tolkar det som att det ändå blir VAT och importavgift.Är du säker på att det tillkommer importavgifter? Någonstans läste jag att de drop shippar genom NL som många kinesiska bolag.
Då härmas jag lite. Minus öl...och hund...men...ja ni fattarBlev samma klocka idag också för att den är så bra. Synchron, mitt-veckan-öl och mys-hund, sämre kan man ha det!
Kan du lägga av!? Jag hade ju precis bestämt att jag INTE skulle byta till orange Isofrane och så postar du den där..? Sjukt fin! Du fick för övrigt med det viktigaste på bilden i alla fall.Då härmas jag lite. Minus öl...och hund...men...ja ni fattar
Var tvungen att sätta på det nu när jag äntligen fick tag på en Synchron igen Så jäkla bra!Kan du lägga av!? Jag hade ju precis bestämt att jag INTE skulle byta till orange Isofrane och så postar du den där..? Sjukt fin! Du fick för övrigt med det viktigaste på bilden i alla fall.
Okej, du är väl förlåten då! Kul att du fick tag på en, helt skogstokigt att sälja den från början.Var tvungen att sätta på det nu när jag äntligen fick tag på en Synchron igen Så jäkla bra!
Äh...japp Men finansierade något annat kul då och nu fanns det möjlighet att ha den igen Brukar ordna sig till slutOkej, du är väl förlåten då! Kul att du fick tag på en, helt skogstokigt att sälja den från början.
Helfrän klocka. Fin färg med samma bakgrundsfärg i datumfönstret. Sen gillar jag 15, 30, 45, 60 markeringarna! Borde vara lättsåld.Då ingen vill köpa min Boldr ( dålig stil tycker jag allt ) får jag nyttja den istället. En klocka ska ju brukas. Länken åkte av och ersattes med kardborreband från Formex.
Jäklar vad mysig tavla det var på den där turtlenBrand post..