Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad snackar vi för klocka med detta ULTIMATA mått?Försöker hitta nått kul i 23mm, helst med 23 även vid spännet… DET är fasen en utmaning det
En dykare som faktiskt inte ser helt generisk utSol på ballen sol i skallen. Ljuvlig vårafton
ZRC Grands Fonds
En långshot är LIV. Detta är 23mm vid klockan och 22mm vid spännet. Detta har dock curved ends. Men det finns massor andra 23mm även gummi och länk.Försöker hitta nått kul i 23mm, helst med 23 även vid spännet… DET är fasen en utmaning det
Ja, sånt gillar vi! Dessutom väldans funktionell och fiffigEn dykare som faktiskt inte ser helt generisk ut
En bronsare som inte passar här inne, grymt bra klocka med sjukt störigt bandmåttVad snackar vi för klocka med detta ULTIMATA mått?
Grymt, ska kolla där!En långshot är LIV. Detta är 23mm vid klockan och 22mm vid spännet. Detta har dock curved ends. Men det finns massor andra 23mm även gummi och länk.
Boutique Men's Swiss Watches | Bold & Unique Timepieces | LIV Watches
Swiss-Made & Swiss-powered men's watches, using Sellita & ETA movements combined with premium materials. We are the best value micro-brand in Swiss watchmaking today.www.livwatches.com
Japp, fast jag är så gammal att jag vill ha datum också, annars glömt det sen länge.Läsbarheten går inte att klaga på, en medelålders mans klockval mao
Kanske bättre att skippa datum då så slipper du glömma att du glömt... Carpe diem som ni gamlingar alltid säger? ❤Japp, fast jag är så gammal att jag vill ha datum också, annars glömt det sen länge.
Kanske bäst att skippa tiden helt och hållet då... men klockan blir så konstig Gillar ju en-visare (som hustrun?) men noll-visare??Kanske bättre att skippa datum då så slipper du glömma att du glömt... Carpe diem som ni gamlingar alltid säger? ❤
Du och dina dubbelbottnade filosofier har saknats.Kanske bäst att skippa tiden helt och hållet då... men klockan blir så konstig Gillar ju en-visare (som hustrun?) men noll-visare??
Du och dina dubbelbottnade filosofier har saknats.
Hoppas du får igång glöden nu när våren är på intåg. En noll-visare låter både användbart och praktiskt i hängmattan
Tack vännen, det värmer. På väg in i pensionens gyllen dis och tidlöshet. Hur blir det nu pension eller passion? Tidlöshet eller klockor? Va tusan, jag tar en av varje.Du och dina dubbelbottnade filosofier har saknats.
Hoppas du får igång glöden nu när våren är på intåg. En noll-visare låter både användbart och praktiskt i hängmattan
Hamnar ju lätt upp och ner och då blir tiden 60:01 och då blir man ju alldeles förvirrad.
Komplikationen jag eftersöker. En mekanisk klocka som (endast) indikerar med en färgad prick ifall det är skottår eller inte, och det bara på själva skottdagen.Kanske bättre att skippa datum då så slipper du glömma att du glömt... Carpe diem som ni gamlingar alltid säger? ❤
Den lyfte påtagligt med det bruna lädret. Snyggt!Ja jag vet men den här rackaren har 19mm i bandbredd och har inga i det. Så är originallädret, en länk som jag fick med (fick också med en två ton Jubilee men det passar inte tycker jag) plus att jag slängt på mitt ena lädernato i 20mm ngn gång och det funkar.
Slängde på mig min affordable sportklocka ikväll. Tycker om den men vi klickar inte fullt ut. Vad är det för fel på mig?
Skicka hit den då!
Så får du den i retur om sisådär 10 år när du blivit vuxen
Har faen fått sämre syn än en mullvad men tack för erbjudandet (?)
Åh nej klarar inte av sådana band framför allt inte med mina håriga armarSätt den på ett Bonklip så blir det liv i den ska du se!
Ja det är nog där eller på länk den lyfter mestDen lyfte påtagligt med det bruna lädret. Snyggt!
Idag fick det bli Mido. Känns som en bra vårsolsklocka.
Fan så bra den är, fortfarande Seikos bästa släpp på länge.
Jag saknar min väldigt mycket
Jag tycker att du köpa Ginaulten, och sälja 147an till mig
Idag är den med på mottagning.
Jag funderar lite på att köpa en blå från Ginault. Lite ovärt med tull osv. Vad tycker ni?
Uff, sjukt dyrt. Hade den kostat hälften så mycket så hade de antagligen sålt många men nu...Kewl projekt från Erika's. Mäktigt pris för en tygbit kanske, men ändamålet är fint
Limited Ukraine MN strap
All of the proceeds from this sale will go directly to the refugees of the war in Ukraine.erikasoriginals.com