Nya (massiva) däck till sparkcykeln.
Skit på er !
Skit på er !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Udda visare... men jag gillar dom!Den är snygg... men en Greenwich ligger redan högt upp på listan
... nu när jag kikade så såg jag att de släpper Hudson med kvartsverk, den på länk har riktig GADA-potential. Någon som har en Hudson och kan säga något om fit and finish?
![]()
Tjusigt!Fick bli Triumph idag.
![]()
Sådär ja!Gruppo Gamma![]()
![]()
Fy Fabian vad den tidmätaren är svalSerietidningar och go värme från moder sol, vad mer kan man begära?
![]()
![]()
@HSK hade väl en enhörnlngstuna i liknande färg eller minns jag fel?Idag fick man ju skämmas när man sprang runt med den här tröjan och en Doxa på armen...Man får tänka dig för!
![]()
Blev i alla fall en riktigt härlig kvällsrunda med lillskiten idag.
![]()
![]()
Passande även på att skaffa en våtdräkt till den andra lillskiten, hon brukar ju alltid bli blå innan hon ska gå upp när vi snorklar. Så jäkla avundsjuk på den! Känner att jag behöver en klocka med den tavelfärgen så om någon har ett tips...
![]()
![]()
Jaaa, inte riktigt min grej kanske men bra tips! Har haft en riktig Tuna men kom inte riktigt överens med den boetten.@HSK hade väl en enhörnlngstuna i liknande färg eller minns jag fel?
Hitta en bild.Jaaa, inte riktigt min grej kanske men bra tips! Har haft en riktig Tuna men kom inte riktigt överens med den boetten.![]()
Som att blanda Adidas och Nike, tio dödsstraff på den!Idag fick man ju skämmas när man sprang runt med den här tröjan och en Doxa på armen...Man får tänka dig för!
![]()
![]()
![]()
Passande även på att skaffa en våtdräkt till den andra lillskiten, hon brukar ju alltid bli blå innan hon ska gå upp när vi snorklar. Så jäkla avundsjuk på den! Känner att jag behöver en klocka med den tavelfärgen så om någon har ett tips...
![]()
![]()
Idag fick man ju skämmas när man sprang runt med den här tröjan och en Doxa på armen...Man får tänka dig för!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, den var värre än jag kom ihåg!Hitta en bild.Bedrövlig och helt underbar.
Den är verkligen helt bananas!![]()
Den hade suttit tillsammans med dräkten![]()
Den kan hon ha...runt halsen![]()
Den hade suttit tillsammans med dräkten![]()
Tycker ändå proxima är lite roliga.Den är verkligen helt bananas!![]()
Ja, det är på gränsen till kriminellt!Som att blanda Adidas och Nike, tio dödsstraff på den!
Otroligt snygg dräkt, vill också haaa...ser ut som vi har ungefär samma storlek
Squale-GTG nästa vecka förresten, lite lång resa dit men vad gör man inte för en kepa?
![]()
Jag hade en sån Proxima en gång i tiden men inte med den där fantastiska färgsättningen!Tycker ändå proxima är lite roliga.
![]()
Men hallå, har du inte fått nån inbjudan? awww.Ja, det är på gränsen till kriminellt!
Men hallå, vad är nu det där! Var ska du? Hur kommer man dit? Jag vill också!
Orättvist! Men nja, kan inte just den dagen annars hade jag åkt...Men hallå, har du inte fått nån inbjudan? awww.
Det är på Cypern, har lite svårt att komma ifrån just nu så du kan få min då![]()