Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt finDoxan fungerar bra som skogsklocka när man har den på canvas.
![]()
En riktig hållkäften klocka det där, även om det är en DOXA konspiration i den här trådenDoxan fungerar bra som skogsklocka när man har den på canvas.
![]()
Tack! Billigast tänkbara, cns-paratrooper som jag klippt till lagom längd och bränt änden. Tycker att banden funkar kalas trots sitt pris! Inga problem med en tyngre klocka, sitter tight men bekvämt!Snygg kombo! Vad är det för band? Överväger något liknande.
Klart att det är en konspiration!En riktig hållkäften klocka det där, även om det är en DOXA konspiration i den här tråden![]()
Allt är relativt (vad nu det har för betydelse i detta sammanhang)Min gode vän, det där känns inte särskilt hälsosamt för klockan. Den är också för bra för att behöva sällskap bredvid sig
.
Det heter väl ändå "skit ner er"?Allt är relativt (vad nu det har för betydelse i detta sammanhang)
Skit på er !
Det mesta är rätt, men datumet förstör allt. Det hade vart bättre med en hel tavla och ’spökläge’ på kronan.Vad säger vi om denna mod? Jag tyckte den var rätt cool
![]()
![]()
(SOLD) Aged Tropic Pagani Speedmaster
40mm case Tropic dial with golden markers & hands VK Seiko movement Synthetic Sapphire crystal Screw down crown/caseback 20mm braceletwww.lastwatchhorology.com
Det mesta är rätt, men datumet förstör allt. Det hade vart bättre med en hel tavla och ’spökläge’ på kronan.
Efterlyser era absolut bästa tips på en ”Rootbeer” inspirerad klocka. Några förslag förutom Squale 1545 MKII ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Å, den första echo/neutra jag ser på forumet. Gillar verkligen dessa!!Detta läder blir nog bra efter en sommars användning med sol och grillos. Lite för fint så här direkt ur boxen.
![]()
Gillart!Vad säger vi om denna mod? Jag tyckte den var rätt cool
![]()
![]()
(SOLD) Aged Tropic Pagani Speedmaster
40mm case Tropic dial with golden markers & hands VK Seiko movement Synthetic Sapphire crystal Screw down crown/caseback 20mm braceletwww.lastwatchhorology.com
Det ser vi fram emot! Kommer bli
Full fart mot helgen
#maranez #blekarm
![]()
Så jäkla bra!Fick bli Triumph idag.
![]()