Har bytt ur och värmer upp med Wales - Ukraina innan aftonens nordiska drabbning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett trevligt och lättburet ur som jag tror att du kommer att gilla. Btw..., jag har ju köpt två ur av dig, ett Pulsar digital och ett San Martin bronze "Willard med grön tavla" (då jag "hette" Listige Lasse). SM har jag använt en hel del och är vrålnöjd. Pulsaren ligger mest i lådan. HaGoKväll!
Bah, ingen länk
Nja, det känns inte som någon länkmodell direkt men ett sportigt gummi hade varit trevligt. Ligger ju till och med ett på den första bilden så lite märkligt att det inte finns som alternativ...Bah, ingen länk
Annars såg det ju kul ut.
Bra spec till bra pris! Kolla lumen
Är det ingen som är sugen på en passaround till sommaren? Har gett ett par förslag i tråden men intresset verkade väldigt svalt så kom gärna med egna förslag.![]()
Nu senast var det väl Deep Blues nya model till vrakpris, har för mig att det även var en annan modell på tapeten nyligen som ingen nappade på och innan det var det Zelos HH3 som någon enstaka var intresserad av.Är med på nästan vad som helst
Vad har du föreslagit?
Kul idé!@Björn Boett Helson Sharkmaster? Har bara hört gott om modellen och genom att köpa in den som passaroundobjekt stöttar vi på sätt och vis även tråden både ekonomiskt för Björnes del men också innehållsmässigt och får testa på en högkvalitativ mikro för småpengar.
![]()
Nu senast var det väl Deep Blues nya model till vrakpris, har för mig att det även var en annan modell på tapeten nyligen som ingen nappade på och innan det var det Zelos HH3 som någon enstaka var intresserad av.
Vore kul att få testa någon rolig klocka och ha chansen att vinna utan att behöva lägga typ 5k på en chansning. Kanske bara är min smak som är kass så som sagt, kom gärna med egna förslag om ni är intresserade.Känns som att det var större intresse för passarounds förr i tiden?
![]()
Detsamma kompis.Glad nationaldag tillönskas!
![]()
![]()