• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har bytt ur och värmer upp med Wales - Ukraina innan aftonens nordiska drabbning.
20220605_184017.jpg

Det är ett trevligt och lättburet ur som jag tror att du kommer att gilla. Btw..., jag har ju köpt två ur av dig, ett Pulsar digital och ett San Martin bronze "Willard med grön tavla" (då jag "hette" Listige Lasse). SM har jag använt en hel del och är vrålnöjd. Pulsaren ligger mest i lådan. HaGoKväll!

Tänkte lite på SM idag hehe kul den är kvar, mkt bra klocka 🤓

Ja haft en Nethuns innan med samma boett men annan tavla/insert, älskar dess lite knubbiga profil! Och hög kvalitetskänsla uro på gummit som är rätt b tyvärr
780A419E-029A-4348-A60F-8E7CE3B109FD.jpeg

Är det ingen som är sugen på en passaround till sommaren? Har gett ett par förslag i tråden men intresset verkade väldigt svalt så kom gärna med egna förslag. 🙂

Är med på nästan vad som helst :)
Vad har du föreslagit?
Nu senast var det väl Deep Blues nya model till vrakpris, har för mig att det även var en annan modell på tapeten nyligen som ingen nappade på och innan det var det Zelos HH3 som någon enstaka var intresserad av.

Vore kul att få testa någon rolig klocka och ha chansen att vinna utan att behöva lägga typ 5k på en chansning. Kanske bara är min smak som är kass så som sagt, kom gärna med egna förslag om ni är intresserade. 🙂 Känns som att det var större intresse för passarounds förr i tiden? 👴🏼

Nu senast var det väl Deep Blues nya model till vrakpris, har för mig att det även var en annan modell på tapeten nyligen som ingen nappade på och innan det var det Zelos HH3 som någon enstaka var intresserad av.

Vore kul att få testa någon rolig klocka och ha chansen att vinna utan att behöva lägga typ 5k på en chansning. Kanske bara är min smak som är kass så som sagt, kom gärna med egna förslag om ni är intresserade. 🙂 Känns som att det var större intresse för passarounds förr i tiden? 👴🏼

Har nog missad dessa tyvärr. Kunde tänkt mig hänga med på båda Deep Blue och Zelos.
Merparten av det jag köper säljer jag rätt så snabbt så jag betalar hellre några hundra i en passaround

Opissad Lava (för er som minns) blev dagens.

IMG20220606111534__01.jpg

Tillbaka
Topp