Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för band?Jobbar lååångsamt idag (också).
![]()
![]()
Passade riktigt bra på det bandet imo147:an, idag på grönt FKM-tropic. Man kan nästan tro att jag gillar gilt-klockor
![]()
Ja, tyckte det blev bra! Måste skaffa en länk bara, så är cirkeln sluten.Passade riktigt bra på det bandet imo![]()
Gaaalet fin, är du nöjd?Jobbar lååångsamt idag (också).
![]()
![]()
CNS premium nato tror jag att det heter. Helt ok för priset. Mycket skönare än det "ribbade" som enligt ett nyligen återfunnet pergament var det som sattes på Jesus huvud innan han dog, istället för en törnekrona som tidigare hade varit det oskönaste som gick att ha runt en kroppsdel.Vad är det för band?
Nöjd blir jag nog aldrig men klockan är riktigt bra.Gaaalet fin, är du nöjd?![]()
Den påminner mig om den här jojon som jag hade i min ungdom på det glada 90-talet!Då kom det en CW med posten.
Tack @moggelito
Sommaren kan komma nu!
Orange tavla funkar faktiskt utan problem på 10-15 cm djup.
Där ser man
![]()
![]()
Edit: ursäkta den oseriösa apelsinemojen
CNS premium nato tror jag att det heter. Helt ok för priset. Mycket skönare än det "ribbade" som enligt ett nyligen återfunnet pergament var det som sattes på Jesus huvud innan han dog, istället för en törnekrona som tidigare hade varit det oskönaste som gick att ha runt en kroppsdel.
Inte många segel på sundet idag, men en Spinnaker på armen. Ostindiefararen Götheborg anlöpte igår och ligger kvar i Norra Hamnen.![]()
![]()
Snyggt matchat!SQUALE Matic på mysigt nato från Zuludiver!
![]()
Tack!Snyggt matchat!
Bra med ventilationshål på länken om det blir varmt under cyklingen. Fartvinden kommer åt bra ocksåBlev intvingad till kontoret idag.Var i alla fall en skön cykeltur!
![]()