• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Blev intvingad till kontoret idag. 🤨 Var i alla fall en skön cykeltur! 🌤️
PSX_20220615_085302.jpg

Vad är det för band?
CNS premium nato tror jag att det heter. Helt ok för priset. Mycket skönare än det "ribbade" som enligt ett nyligen återfunnet pergament var det som sattes på Jesus huvud innan han dog, istället för en törnekrona som tidigare hade varit det oskönaste som gick att ha runt en kroppsdel.

Gaaalet fin, är du nöjd? ☺️
Nöjd blir jag nog aldrig men klockan är riktigt bra. :) Jag har egentligen ingenting att klaga på. Kvalitetskänslan är grym för prisklassen, den är snygg och funkar med en uppsjö olika band och länkar, det manuella urverket gör vad det ska och håller tiden tillräckligt bra för en som oftast byter klocka minst en gång/dag (har inte mätt den).

CNS premium nato tror jag att det heter. Helt ok för priset. Mycket skönare än det "ribbade" som enligt ett nyligen återfunnet pergament var det som sattes på Jesus huvud innan han dog, istället för en törnekrona som tidigare hade varit det oskönaste som gick att ha runt en kroppsdel.
846A6E7F-8859-4A11-BB0C-5FE9F2FAA465.jpeg
Jag har självklart inga bevis eller så, heller ingen vidare kontakt med Jesus varken på snapchat eller whatsapp längre men jag är rätt säker på att det var CNS tropic som användes. Som sagt, inga bevis annat än ovanstående bild.

Affordable för topic:
8F0988F0-33DA-4DEB-998F-759ECA063041.jpeg

Kollega: ”Timex var ju inte så jävla skit som jag trodde, den är ju stabil!”

Av vad jag bedöma efter att ha sett bilder på den ”vanliga” Q 38 så är denna en klar uppgradering och ser väldigt mycket mer professionell ut. Förhöjda index, bättre tavla, det finns ett djupt. Bilder gör inte rättvisa, en solklar vinnare för mig. Älskar min lume egentligen, men den överträffar andra förväntningar så får leva med det. Var nära på att slå till på en Doxa Sub 200 efter att ha prutat ner i Florens, men lumen var ingen vidare.

Nu smekmånad, resten av klockorna får vila!
8A662F1B-2C15-4B32-BDAB-A23AD48537EC.jpeg

Tillbaka
Topp