Typiskt, på tok för litet! Vill inte att folk ska tro att jag har en damklocka på migNäää, du behöver en G-shock! Tål tuffa tag i lekrummet.
Förvisso bara 56 mm...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typiskt, på tok för litet! Vill inte att folk ska tro att jag har en damklocka på migNäää, du behöver en G-shock! Tål tuffa tag i lekrummet.
Förvisso bara 56 mm...
![]()
Ja, det är ju alltid den kommentaren jag får höra när jag bär Master of G på mina taniga handleder.Typiskt, på tok för litet! Vill inte att folk ska tro att jag har en damklocka på mig
Jag röstar på Ploprof!Formex i lekrummet idag. Från 38mm igår till 43mm idag. I det tempot behöver jag en 58mm tills på fredagEn sån där cool Diesel kanske?
![]()
Nej det tycker jag inte
Otroligt bekväm iaf och satans så finNej det tycker jag inteser ut att sitta kanon!
Sitter fint
Ser ju ut o sitta som en smäck! Snyggt!
Nej då... satt bra. Riktigt stekig
Närvaron på handleden är påtaglig, men oväntat bekväm och känns helt rätt i storlek. Vad den 45, @MoHaha?
![]()
Man tackar!Sitter fint2/2 ankfötter i betyg
Väldigt tjusig med andra ord
Ahaaa.. så det är därför den känns så smidig. Barnstorlek är i alla fall bättre än manschettknapp!Bara 44 tyvärr, sk barnstorlek
Aragon Superjet NH36A 44mm är det fulla namnet![]()
Åh..., rätt storlek. Bra där!Närvaron på handleden är påtaglig, men oväntat bekväm och känns helt rätt i storlek. Vad den 45, @MoHaha?
![]()
Det är lön på midsommarHoppade upp till 44mm tack vare nykomlingNu ska jag inte köpa fler klockor på ett tag, minst fram till midsommar! Tack @moggelito
![]()
Psykedelisk field-watch - känns som de uppfunnit en ny genre.Teaser: Tavlor till Zelos kommande typ field-watch
![]()
Näää, du behöver en G-shock! Tål tuffa tag i lekrummet.
Förvisso bara 56 mm...
![]()
Som med alla blingiga Squale är det speedos, rayban och två extra länkbitar som gäller för det rätta stuketHehe, länge sedan jag var så här nöjd!
Sommarstek så det skriker om det
![]()
Sopade på den på armen direkt när jag hämtat den, skulle påstå att det är en länkbit för mycket men ja, den hänger skönt nonchalant över knölen på ett härligt avslappnat vis som sig bör.Som med alla blingiga Squale är det speedos, rayban och två extra länkbitar som gäller för det rätta stuket
…om du frågar mig
…lätt o säga när jag själv inte äger någon och därmed klarar migskapligt sugen på en ändå
![]()
Köpte ju Serican och Balticen nyssSopade på den på armen direkt när jag hämtat den, skulle påstå att det är en länkbit för mycket men ja, den hänger skönt nonchalant över knölen på ett härligt avslappnat vis som sig bör.
Kör Oakley Holbrook XL med blå glas och speedos med jeanstygprint på… funkar för mig
men det finns en lösning på ditt problem, enkelt också… KÖÖÖÖÖÖÖÖP