Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta det lugnt nu för fanSpäckad dag. Först djurpark med familjen, hittade en bil som matchade klockan. Nu båtliv/öliv med lite kompisar. Polaren började med att få ankar-repet i propellern så det gick av. Nu ska jag försöka snorkla upp det. Tur att jag har en pålitlig kamrat på handleden.
Trevlig lördag kamrater!
![]()
![]()
Undrar hur profilen ser ut. Doxas reissue hade ju lite hängbukssyndrom med att bakstycket hängde ned rätt ordentligt. Iofs tyckte jag den kändes helt OK på handleden när jag provade en hos Fredmans, men det är definitivt ingen nackdel om den här skulle vara lite "plattare".Kunde inte motstå senaste släppet från Seestern. Har velat testa en 600T men vill helst få tag på en vintage då så den kommer få lite snabbåldringsbehandling när den dyker upp.
![]()
All Products
Purchase our automatic watches directly from us and benefit affordable prices. Check out our different product lines from Dive watches to chronographsseesternwatches.com
![]()
Synd att den är lite tunnare än 600T. Hade velat testat hur den bärs som Doxa originalet då jag är lite tveksam på just tjockleken och framför allt bulkiga baklocket. Verkar vara plan undersida på den här men inga bra bilder i profil.Kunde inte motstå senaste släppet från Seestern. Har velat testa en 600T men vill helst få tag på en vintage då så den kommer få lite snabbåldringsbehandling när den dyker upp.
![]()
All Products
Purchase our automatic watches directly from us and benefit affordable prices. Check out our different product lines from Dive watches to chronographsseesternwatches.com
![]()
Precis, och på en så pass billig klocka kan man ju svarva ner baklocket lite om det skulle vara för tjockt.Undrar hur profilen ser ut. Doxas reissue hade ju lite hängbukssyndrom med att bakstycket hängde ned rätt ordentligt. Iofs tyckte jag den kändes helt OK på handleden när jag provade en hos Fredmans, men det är definitivt ingen nackdel om den här skulle vara lite "plattare".
Hänger först inte riktigt med, men du menar för att ha som en testpilot inför ett ev. Doxa-köp och därför så lik originalet som möjligt?Synd att den är lite tunnare än 600T. Hade velat testat hur den bärs som Doxa originalet då jag är lite tveksam på just tjockleken och framför allt bulkiga baklocket. Verkar vara plan undersida på den här men inga bra bilder i profil.
Precis! Lite så jag tänkte och hade samma betänkligheter angående "hängbukigheten".Hänger först inte riktigt med, men du menar för att ha som en testpilot inför ett ev. Doxa-köp och därför så lik originalet som möjligt?
@Barfly Yes, Det stämmer! Fick nyligen hem en första batch med klockor.Kolla med @sekvens Har för mig att dom skulle vara AD![]()
Tack för det! Fråga: Boldr har $299 som ordinarie pris på sin sida, men ni har 3700 kr?@Barfly Yes, Det stämmer! Fick nyligen hem en första batch med klockor.
@Weberg Venture med Camo-tavla finns på lager.
![]()
BOLDR Venture Field Medic Camo Green www.sekvens.com
En solid fältklocka av titan med camo-urtavla, kronograf och 200m vattentålighet.www.sekvens.com
Modeller i lager finns att se här (Venture med vit tavla finns också, kommer lägga upp inom kort...):
![]()
BOLDR klockor - Officiell skandinavisk återförsäljare
BOLDR Supply Company är ett varumärke för världens äventyrare. BOLDR är baserat i Singapore och tillverkar klockor som är supertuffa, snygga, funktionella och byggda för att användas och...www.sekvens.com
![]()
Tack för det! Fråga: Boldr har $299 som ordinarie pris på sin sida, men ni har 3700 kr?![]()
Blåser som fan men solen skiner. Iväg till närmaste strand. Respekt till min kära dotter som ville byta till gummiband innan avfärd
”Detta klarar vatten bättre, för min klocka är vattentät!… ellerhur?!”![]()
Ja, jag tror fan det. Tänkt sälja den sjukt många gånger men sen änvänder jag den lite så fattar jag inte hur min hjärna tänker. Lustigt det därBästa turtlen!
Finns Turtle utan dag?Bästa turtlen!
Är inte stilleben när man målar av frukt?Stilleben: jag kallar det Klocka i bil.
![]()
Ser en gul Breitling till höger. Är den till salu?Lilla sommargänget. Höger bytes gärna mot nått i kanske oranget eller blått
![]()
Dessvärre inte. Men en gul PrometheusÄr inte stilleben när man målar av frukt?
Ser en gul Breitling till höger. Är den till salu?