Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det där ett band från Boldr? Måste ha!Omedelbar kärlek!![]()
![]()
![]()
Ja, det är originalbandet till uret.Är det där ett band från Boldr? Måste ha!
Jag förstår att du följde "ananastråden" i förra veckan, varför detta är stor humor!Calzone med ananas, fy fan vad bra början på semestern!
![]()
Nej för fan! Den är perfekt storlek. Och den är med all sin rätt inte homagig. Behåll säger jag. Det är en grym klocka!![]()
Premiärbadar den här lille rackaren. Så underbart med en semesterdag som bjuder på sådant här väder!
Meeen jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker om Everesten. Den är ju jävligt välbyggd och objektivt snygg, och jag vill gilla den här storleken på klocka, men är den kanske trots allt lite för liten? För tråkig? För homagig?![]()
Japp! Ananas is da shit!Jag förstår att du följde "ananastråden" i förra veckan, varför detta är stor humor!![]()
Ser ut som du blir en smula distraherad av nåntingLäser en bok i kvällssolen.
![]()
Mycket folk där nu??Dag ett av två avklarad på Leksand Sommarland. Är heeeeeeeeeelt slut.
![]()
Hurra! Den dagen har verkligen allt. Grattis!Idag fyller jag år och vilken födelsedag sen! Synchron Military fick följa med på äventyr när vi gosade med får...
![]()
...snorklade och badade (till och med FruBr snorklade idag!)...
![]()
![]()
...sen byggde vi Lego...
![]()
...och sist så blev det glass!
![]()
Grattis!Idag fyller jag år och vilken födelsedag sen! Synchron Military fick följa med på äventyr när vi gosade med får...
![]()
![]()
![]()
...sen byggde vi Lego...
![]()
![]()
Stort grattis kompis! Ser ut som dagen varit fantastiskt ❤Idag fyller jag år och vilken födelsedag sen! Synchron Military fick följa med på äventyr när vi gosade med får...
![]()
![]()
![]()
...sen byggde vi Lego...
![]()
![]()
Stort grattisIdag fyller jag år och vilken födelsedag sen! Synchron Military fick följa med på äventyr när vi gosade med får...
![]()
![]()
![]()
...sen byggde vi Lego...
![]()
![]()
Grattis gamle gosse! Ser ut att ha varit en underbar dagIdag fyller jag år och vilken födelsedag sen! Synchron Military fick följa med på äventyr när vi gosade med får...
![]()
![]()
![]()
...sen byggde vi Lego...
![]()
![]()
Haha. Är det en skallig gubbe bakom boken!?Ser ut som du blir en smula distraherad av nånting![]()
Stort grattisIdag fyller jag år och vilken födelsedag sen! Synchron Military fick följa med på äventyr när vi gosade med får...
![]()
![]()
![]()
...sen byggde vi Lego...
![]()
![]()
Mycket, mycket, mycket folk. Obekvämt mycket, var lite känsla av panik när man kom in...Mycket folk där nu??
Jag är lite knubbig med så vi passar väl ihop dåJag kör min på Mm band från watchwear, inte supertjock då. Iof gillar jag dess knubbiga profil![]()
Men herrejevvlar vad bra den där är!!Är det här inne som man postar bilder på klockor som dom i andra trådar skulle antingen göra narr av/bespotta eller håna?
![]()
Låter som min värsta mardröm.Mycket, mycket, mycket folk. Obekvämt mycket, var lite känsla av panik när man kom in...![]()
Tack! Och ja, den är redigt najs. Mycket nöjd måste jag säga.Men herrejevvlar vad bra den där är!!
Inget spottande härifrån i alla fall. Bara kärlek, beröm och förundran över vackra ting som detta.![]()
Min vän.. om bara vi tar ansvaret så blir det så..Tack! Och ja, den är redigt najs. Mycket nöjd måste jag säga.
Kanske tråden numer är fri från snipers och gnällhögar (man kan byta ut h mot b om man önskar) och är så där gemytlig och trevlig som den en gång var![]()