• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mot stranden då kör vi retro 🤓
9522FD47-A64F-499F-A37F-9E633BE72D10.jpeg

Efter att ha varit (mint)grön av avund över den mintgröna Traska som @LoveL är lycklig ägare till, fick det bli en mintgrön BOLDR Odyssey Freediver Automatic med såväl mintgrönt gummi som stållänk, båda med QR. Hade gärna varit utan datum, men då datumskivan är färgmatchad så fungerar det. Limiterad till 100 st och detta är nr 034. Beställdes igår och kom idag. En färgglad smällkaramell [paw rihk-titt]. Färglösa pensionärer..., jo tjena! 😜.
20220712_114006.jpg

Snygg!

Har sneglat både en och två gånger på denna. Vad är ditt omdöme hittills?
Länken får högsta betyg! Märker knappt av att den sitter på handleden. Lumen är något sämre än förväntat men ändå ok (det är ju ingen dykare) överlag mycket nöjd. Fin finnish, sparsamt med polerade ytor men dom som ändå finns blänker fint i solen. Jag hade önskat en större size (41mm) men tycker ändå att den upplevs större än sina 39mm pga den breda länken (24mm). Enda stora minuset var handlaren jag köpte den av.

0FFA61F3-1FA4-4E34-B16B-62CDC4EDD26C.jpeg

Premiärbadar den här lille rackaren. Så underbart med en semesterdag som bjuder på sådant här väder!

Meeen jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker om Everesten. Den är ju jävligt välbyggd och objektivt snygg, och jag vill gilla den här storleken på klocka, men är den kanske trots allt lite för liten? För tråkig? För homagig? 🤔

Tillbaka
Topp