Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På altanen alltså? Vilka svin...Jävla haj som bet i gummit.
Börshaj?På altanen alltså? Vilka svin...
Ja dom vettuBörshaj?
Affordable vintage idag. (När man inte badar).
Ja, dom är trevliga dom här 70-80-tals dykarna med klassiska "Monnin-boetten". Väntar på att någon ska börja nytillverka och gärna med quartz.Vad trevlig!
Ja, dom är trevliga dom här 70-80-tals dykarna med klassiska "Monnin-boetten". Väntar på att någon ska börja nytillverka och gärna med quartz.
Jasså! Ja, jag såg att det gamla märket J. bianchi livade upp en variant för ett tag sedan men du kanske tänkte på CWC?Finns nytillverkning även om det inte är MRP som gör boetterna längre
Jasså! Ja, jag såg att det gamla märket J. bianchi livade upp en variant för ett tag sedan men du kanske tänkte på CWC?
Kul tråd om jaktenCwc och mwc... samt att jag sett div. kina-märken
Very niiiice!Den här rackaren är jäkligt svår att ta av sig just nu!
Jag är också sugen på en cwc igen !Sjukt sugen på en CWC när det nu kom på tal.
Har vart på bio (Minions, Gru) med dottern. Den kan jag rekommendera, knasigt och en hel del Tarantinoreferenser.
Nu leks det…
Konstnär
100% det kommer!Very niiiice!
Hur var det nu, skulle inte du visa hur den såg ut i alla olika klockband du hade tillgängliga?
Man vill ju se vilka band som ska beställas hem när man väl får hem denna skönhet!
Igen?Eftersom jag har semester så är varje dag lördag!
Heads-up på denna:
Hehe, ja. Igen.
Jag köpte en Uncle Seiko länk till min 239:aHehe, ja. Igen.
Jag vet inte vad det är, känns inte rätt bara. Kanske får bli en tredje gång för att verkligen vara säker
Toktrött på nato efter en vecka men handleden ser bättre ut. Skönt med något annat idag Råkade beställa en Boldr Venture i titan med som nog bara funkar på nato. Var det inte någon här som hade den vita med liten 24t-visare? Kändes bekant.
Gör du väl alltid?Här va det mulet då kör vi svart.