Trodde på riktigt att det var Steven Tyler först!![]()
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Putsa glasögonen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde på riktigt att det var Steven Tyler först!![]()
Spara din Synchron tills jag har rådHaha, tack ska du ha!
Jaaa men snart ska det säljas av en del. Snart. När jag orkar. Snart...
Tack kompis!![]()
Kul att se en Serica på forumet! Haft länge, nöjd?Slängde på ett svart Barton, funkar!
Önskar jag kunde hitta någon schyst länk, typ Oyster som passar boetten. Har någon tips, hojta!
![]()
Vore kul o se ifall något passar men det blir väl lurigt med de vridna luggarna? Kanske något för omega?Slängde på ett svart Barton, funkar!
Önskar jag kunde hitta någon schyst länk, typ Oyster som passar boetten. Har någon tips, hojta!
![]()
Nån som har ett sånt här gummi i 20 mm som vill sälja/byta? Alla färger utom rött av intresse.![]()
Tänker också att jag måste sälja något snart men det har jag ju tänkt rätt länge nu
Fredag är guld
![]()
Men du har inte åkt än?Tror jag har ett vitt över hemma, men blir borta i 10 dar...
![]()
Men du har inte åkt än?
Eller fruga fullkomligt älskar att öppna din låda, leta rätt på just det där bandet och skicka det åt Skånehållet?
10 dagar, hemska tanke, då är ju nästan semestern slut!![]()
Har två!Kul att se en Serica på forumet! Haft länge, nöjd?
20mm mellan bandhornen så det mesta funkar ju!Vore kul o se ifall något passar men det blir väl lurigt med de vridna luggarna? Kanske något för omega?
2h efter planerad sänggång fattar man bäst beslut. Skulle lägga mig tidigt igår då bilkörning och cykling väntar idag. Trots det fick jag för mig att dubbelkolla momentdragningen på alla hushållets cyklar kl23 igår.Ibland får jag för mig att dra upp alla klockor (ok, jag ljög, det är typ hälften, men de som ligger i Primära Klocklådan) varje dag så att de inte stannar. Brukar inte hålla så många dagar, men nu är jag ju ändå ledig. Jag har ingen winder.
Har det hänt er också vid liknande aktivitet att ni kommer på er själva att sitta och dra upp en kvartsklocka? Jag gjorde det nu. Kanske borde göra detta innan två timmar efter jag egentligen tänkt gå och lägga mig.![]()
Ingen fara, den är lååångt ner på säljlistan.Spara din Synchron tills jag har råd![]()
Nu tar vi å lugnar ner oss lite, Skåne är, som alla vet, Sveriges stolthet, framsida, kontinent och hjärta.Ehh det gör väl INGEN?
Blöja möjligen…mänsklighetens blöja…
Tuff tuff tufff....Haha, tack ska du ha!
Jaaa men snart ska det säljas av en del. Snart. När jag orkar. Snart...
Tack kompis!![]()
My lord. Ah då hörs vi sen så får vi se.
Ps du vet väl att man kallar Skåne för mänsklighetens vagga.
Skåningen är inte som andra. Framförallt är han vacker. Skåningen är i sanning en prydnad för mänskligheten. Likt ett majestätiskt monument höjer han sig över slätten. Hans blick är ärligt trofast, hans kinder glöder av hälsa och hans hållning är rakryggat reslig. Ändå - allra vackrast är han inuti. Där klappar ett ädelt hjärta och där har en obefläckad karaktär tagit sitt säte.
Ja du, vet vilken jag valt om GMT var min gren.Hinner kolla mailen idag...
Seikos nya GMT verk (NH34A) har redan hittat vägen till mikrovärlden bara veckor efter grupphysterinköpet i annan forumdel.
Släpps 25 juli
Snygg och trevliga 39 mm
![]()
![]()
![]()
Nereide GMT
www.venezianico.com
Jag gillar ju Skåne... men varje gång jag kommer hit slås jag av likheten med amerikanska södern...
- öppna landskap
- övergivna hus
- excentriska (läs inavlade?) människor
Säkert bättre på sina ställen men här längst upp i nordvästra Skåne (på gränsen till Norrland @Nilas ) är det så iaf... klart mindre inavel bara man kommer ut till kusten/Ängelholm.
Medföljande klockor för topic.
![]()
Väntar leverans av en ner hit på måndag också![]()
Och högt på min vill ha listaIngen fara, den är lååångt ner på säljlistan.![]()
Det enda jag stör mig på med min plats på jorden är att jag varje dag ser Danmark. Tack och lov mindre på sommaren då två stora blodbokar gör ett bra jobb med att skymma landet som har så fiiina grannar i ost.Jag gillar ju Skåne... men varje gång jag kommer hit slås jag av likheten med amerikanska södern...
- öppna landskap
- övergivna hus
- excentriska (läs inavlade?) människor
Säkert bättre på sina ställen men här längst upp i nordvästra Skåne (på gränsen till Norrland @Nilas ) är det så iaf... klart mindre inavel bara man kommer ut till kusten/Ängelholm.
Medföljande klockor för topic.
![]()
Väntar leverans av en ner hit på måndag också![]()
Nu tar vi å lugnar ner oss lite, Skåne är, som alla vet, Sveriges stolthet, framsida, kontinent och hjärta.
Här får ni en bild på en affordable vintage med den mäktiga Skånska fanan majestätiskt i vinden! Nu har jag precis gjort er allas dag 250% bättre! Varsågoda!
![]()