Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt snygg Oris! Vad är det gör ref?Hur svårt ska det vara att känna ”ändå nöjd nu”, tre fina klockor som används och en 90% bra G men vill nog ha GWG-1000 istället. Jäkla lustig hobby detta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(De är alltså inte del av byteslördag…)
Jäkligt snygg Oris! Vad är det gör ref?
Jag gillar ju Skåne... men varje gång jag kommer hit slås jag av likheten med amerikanska södern...
- öppna landskap
- övergivna hus
- excentriska (läs inavlade?) människor
Säkert bättre på sina ställen men här längst upp i nordvästra Skåne (på gränsen till Norrland @Nilas ) är det så iaf... klart mindre inavel bara man kommer ut till kusten/Ängelholm.
Medföljande klockor för topic.
![]()
Väntar leverans av en ner hit på måndag också![]()
jaja, du vet var Orisen hittar sitt hem när du slutat lura dig självHur svårt ska det vara att känna ”ändå nöjd nu”, tre fina klockor som används och en 90% bra G men vill nog ha GWG-1000 istället. Jäkla lustig hobby detta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(De är alltså inte del av byteslördag…)
jaja, du vet var Orisen hittar sitt hem när du slutat lura dig själv![]()
Du är rolig du, ingen nyhet direkt men vi har ju liknande klockfilosofi så förklaringar överflödigaHehe![]()
Ibland tänker man ju flipp och köpa annat men inser att vad får jag egentligen för pengen som är bättre liksom. Tycker dock serican du och jeser har är ruggigt bra, och vore kul skaffa någon form av Paneraisubstitut (borde behållit gruppo gamman).
Du är rolig du, ingen nyhet direkt men vi har ju liknande klockfilosofi så förklaringar överflödiga
Asså, @Jeser90 s Serica är min gamla om man nu kan kalla den gammal...fast så är det nog i vår galna värld![]()
Tack, supertrevligt! Måste vara fjärde eller femte gången för mig sedan jag först besökte Vilnius för ca 15år sedan! Passa på att smaka lokala pirogen Kibinas om du inte redan gjort det!Härligt att se, hoppas ni har det trevligt!
Har faktiskt aldrig varit där, till min frus förvåning. Hon var säker på att hon visat mig allt![]()
Vad är det för trevligt case?![]()
Negroni?
Lyckades hugga en sån här goding:
![]()
![]()
Yes. Detta är Serious Watches Limited Edition med tavla och vridringsinlägg i karbon blandat med C3-lume. Siffror och index är i blå BGW9. Otroligt trevlig liten pjäs"Nya" Version 3?
Känns som det är dags igen. Hade ju en V1 för länge sen
Den på ett matchande canvasLyckades hugga en sån här goding:
![]()
![]()
Håller med! Möjligen lite kult/nostalgi, men snyggt...nej!Testar original Bonklip, bekvämt men i övrigt vettefan. Den är ju inte snygg?
![]()