Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Squale, öl och hund. Jag är nöjd i alla fall!
![]()
Rodel med G.
![]()
Har du testat bonklip på Sericas diver, funkar dom tro?Testar original Bonklip, bekvämt men i övrigt vettefan. Den är ju inte snygg?
![]()
Rodel * 2Var åkte du?
Vi ska nog förbi kungsbygget i morgon.
Jaha, men minStörre Squale, större öl, större vovve
(Tyvärr också sämre bild, fulare gubbe osv...
Men nöjd ändå)
![]()
Rodel * 2
Grabben körde Bungy Rocket med.
Nästa gång ska jag boka Zipline det va fullt idag verkar sjukt coolt.
Det va endel men inga långa köer.Bara rodel för mej... väger för mkt för zipline
Dottern har kört zipline men vill köra bungy rocket i år...
Var det mkt folk eller?
Det va endel men inga långa köer.
Boka på nätet innan.
Galet blå AR på denna för övrigt. Svart tavla...
![]()
...blir blå tavla!![]()
![]()
Tack!Väldigt lyckad överlag den där, älskar t.ex de feta visarna.
Gratulerar till vad som måste vara den hårdaste moderna Squalen![]()
Håller med, snygg minutvisare. En av sakerna jag gilla med min Armida.Tack!Just minutvisaren var en av anledningarna till att jag köpte den också. Önskar att Squale körde det på alla dina klockor, den är så cool.
Tack!Just minutvisaren var en av anledningarna till att jag köpte den också. Önskar att Squale körde det på alla dina klockor, den är så cool.
I princip en helt vanlig Aquis i stål bortsett från en tavla skapad av en artist från Shanghai Animation Film Studio med bland annat vitguld. Klipp till vettja’!
Det där gummit som ser ut att ha fått galna ko-sjukan är väl till salu va? Och 20 mm va? VA??Byteslördag är väl forfarande? Önskar byta ett grått och ett svart FKM tropikz 22 mm mot borealis eller annat bra gummi. Kan eventuellt kanske tänka mig att göra mig av med korkbandet som är gjort av @v0n s mormors lineolium-matta. Men förmodligen inte.![]()
Jag har ettNån som har ett sånt här gummi i 20 mm som vill sälja/byta? Alla färger utom rött av intresse.![]()