Smack! Grym den där! Älskar Zelos!Nytt idag Zelos med nattlampa!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smack! Grym den där! Älskar Zelos!Nytt idag Zelos med nattlampa!!
Ja helt fantastiska och vilken box senSmack! Grym den där! Älskar Zelos!
Ja, nya boxen var trevlig. Fast jag gillade dom äldre med, träboxarna.Ja helt fantastiska och vilken box sen
Men fifan du!Dagens blev MMM. Och inspirerad av @MaBr så blev det orange Isofrane Direkt från tronen
Träskallar vill ha trä.Ja, nya boxen var trevlig. Fast jag gillade dom äldre med, träboxarna.
Den från fejjan? Sjukt grymt, var lite sugen isf men blev annat som vanligtNytt idag Zelos med nattlampa!!
Blev 2Den från fejjan? Sjukt grymt, var lite sugen isf men blev annat som vanligt
Grymt bra iaf
Ser lite stor ut för dig.. va va VA?!
Allt går med vaselin.Ser lite stor ut för dig.. va va VA?!
Ja verkligen Uret ändrade dig och vill skicka en cotton candy, tror dom, kanske, om en månad eller så... Jag packar ner den igen Det blev Lorier ikvällDen där är löjligt snygg måste jag säga!
Lorier gör bra snygga klockor alltså!Ja verkligen Uret ändrade dig och vill skicka en cotton candy, tror dom, kanske, om en månad eller så... Jag packar ner den igen Det blev Lorier ikväll
Kölapp
Var? Jag ser den inte?Boldr har släppt en väldigt svart klocka.
Venture Singularity
Batch 1-6: Sold-out.Next batch preorder coming soon. Click ‘Notify me’ and enter your email for updates.Black holes are incredibly mysterious - even gigantic stars can't get too close without being swallowed into oblivion. However, we've got the next best thing - the Venture Singularity is a...www.boldrsupply.co
Var det den du bytte till dig på fyllan?Tänkte dra en lans för det unika märket OULM.
Tre tidszoner.
Kraftfullt uttryck på armen.
Genuint läderband
Kan även användas som värmeunderlag och skydda känsliga bordsytor.
Obs obs!!
Kan hända att den dyker upp imorgon då det är byteslördag
kan tänka mig en påse chips och några folköl
Lug to Lug; 63mm
24mm band
Höjd; 10,9 - 13,1mm!
Hade varit intressant att se hur det ser ut på en bild som inte är så hårt redigerad. Helt omöjligt att tavlan är så mörk och sannolikt inte boetten heller. Även om tavlan är målad med vanta black vilket den verkar vara så kommer glaset att göra att det inte blir kolsvart.Boldr har släppt en väldigt svart klocka.
Venture Singularity
Batch 1-6: Sold-out.Next batch preorder coming soon. Click ‘Notify me’ and enter your email for updates.Black holes are incredibly mysterious - even gigantic stars can't get too close without being swallowed into oblivion. However, we've got the next best thing - the Venture Singularity is a...www.boldrsupply.co