Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
haha nu har du chansen två nödraketer och en påse chips så farbror P. Nord med styggelsen.Vet inte om du minns men var väldigt nära att nypa en också (den som vet den vet)
Menar du att jag får nödraketerna så ska jag fundera på sakenhaha nu har du chansen två nödraketer och en påse chips så farbror P. Nord med styggelsen.
NopeMenar du att jag får nödraketerna så ska jag fundera på saken
Ånej, då sket sig den affären, va syyynd ☹Nope
Ett byte
Nödraket=folköl.
Gillade verkligen boetten. Såg sedan bilder på urtavlorna och var då inte såld
Haven Watch co kommer med ny modell, dykare som ser spännande ut. De har mest gjort chronograf innan.
LOMAX, mer detaljer:
Är man sugen så skriv upp sig på nyhetsbrev. Läste att man ev kunde få köp-länk en vecka innan officiell release.
Samma här, men man vet aldrig.Gillade verkligen boetten. Såg sedan bilder på urtavlorna och var då inte såld
Wow, spännande! Bäst att förvarna plånkan
Väldigt trevligt prissatt! Men bäst o förvarnaWow, spännande! Bäst att förvarna plånkan
Man kan inte placera loggan där, det strider mot all form av god design! Gyllene snittet, för helvete!!!Gillade verkligen boetten. Såg sedan bilder på urtavlorna och var då inte såld
Fått sig patina ,rejäl med sina 44mm men bärs minsta pga 48mm ll.
Tack,bra go den du har där.Bra patina du fick till
Själv blir det UW till en början…
Tack,bra go den du har där.
Är det original mesh?Softar vidare med fugu..
Hade ni slagit till för 65k?
Vilken underbar lumenLumen laddad och dax att sova natti.
Nix, men man kan nästan tro det. Riktigt fin finish och tungt. Köpte det av någon av våra goda kamrater här.Är det original mesh?
Easy there, gramps.
Jag har för mig att de dessutom skickar inom EU så inga extra avgifter i så fall.Väldigt trevligt prissatt! Men bäst o förvarna