Ja inte var den vacker inte, som en förkrympt kompassnålNästan att man skulle ta och beställa en, fast stör mig riktigt mycket på den korta sekundvisaren....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja inte var den vacker inte, som en förkrympt kompassnålNästan att man skulle ta och beställa en, fast stör mig riktigt mycket på den korta sekundvisaren....
Jag tycker den var cool med den sekundvisaren! Helt klart annorlunda vilket bara är roligt. Sen så hade de kunnat skippat förvaringsutrymmet och gjort den mindre istället, då hade jag vart sugen!Fortsätter spamma med knasiga mikrodykare, eller vad sägs om Maranez undercover. Dolt utrymme mellan boett och botten, annorlunda. Ful sekundvisare men kanske går att byta! Hmm kanske testvärt nästa gång Maranez har utförsäljning, ca 179$ ny
Edit: bara cuda gummit är ju värt några hundra tycker jag...
Fast proportionerna i det där fotot känns ju inte rätt nånstans. Har svårt att tro att kronan är sådär stor så höjden stämmer nog inte heller..Blev lite sugen på denna Maranez (Rawai 45mm):
Sen såg jag hur jävla hög den var.
Mycket möjligt att bilden ljuger lite. Men den är trots allt 18mm hög enligt uppgift från tillverkaren.Fast proportionerna i det där fotot känns ju inte rätt nånstans. Har svårt att tro att kronan är sådär stor så höjden stämmer nog inte heller..
Vet inte om det räknas som mikromärke men jag snubblade över Epos (epos.ch) när jag googlade runt lite. Riktigt mycket snygga modeller måste jag säga. Någon som känner till eller ägt något från dem?
Saftiga bitarMycket möjligt att bilden ljuger lite. Men den är trots allt 18mm hög enligt uppgift från tillverkaren.
Fler bilder:
Shit va fin grattis, 38mm?Och just det, fick hem denna idag. Chr.Ward C60 Trident. Supernöjd!
TackarShit va fin grattis, 38mm?
Önskar jag hade handleder för en 43mm. Hur som kör själv på en 38mm och är hur nöjd som helst. Fantastisk kvalitet för rimlig peng. Faktiskt köpt en quartz-variant till Lill-grabben, trots att han än bara är 5 månTackar
Och nej, jag gick på 43mm. Tyckte att 38mm lät alldeles för litet för att vara en dykare.
Den bärs bra på mina 18cm handleder dock, och känns lite mindre än tex Sumon.
Ja, kvalitén är som du sa helt fantastisk. Och vad roligt att du redan köpt klockor åt grabbenÖnskar jag hade handleder för en 43mm. Hur som kör själv på en 38mm och är hur nöjd som helst. Fantastisk kvalitet för rimlig peng. Faktiskt köpt en quartz-variant till Lill-grabben, trots att han än bara är 5 mån
Mycket möjligt att bilden ljuger lite. Men den är trots allt 18mm hög enligt uppgift från tillverkaren.
Fler bilder:
Och just det, fick hem denna idag. Chr.Ward C60 Trident. Supernöjd!
Ja inte var den vacker inte, som en förkrympt kompassnål
Jag har sett dom där, gillar den vit-tavlade.Nytt märke för mig, gillar den skarpt om än i största laget, 44mm.
Ja, prova en. Fantastisk klocka, är väldigt positivt överraskad av den. Deras priser går ju bara uppåt dock, och därmed kvalitén. På gott och ont.Måste testa en sådan där en dag, bara läst massor med bra om dem och ser riktigt bra ut med. Lite ogilla sekundvisaren ibland men men, synd de oftast rear ut dem i 38mm bara
Typ som denna? Invicta, 29mm tjock.Min Bangla jag hade var fet, extremt. Nästan lite komiskt. Fast ändå coolt Stod typ rakt upp...
Typ som denna? Invicta, 29mm tjock.
Man får gratulera! Riktigt finOch just det, fick hem denna idag. Chr.Ward C60 Trident. Supernöjd!
Hahaha undrar om det är någon, alltså någon på denna planet som går runt med en sån på armen?Typ som denna? Invicta, 29mm tjock.
Inte bara det, tydligen 52mm bred ocksåTyp som denna? Invicta, 29mm tjock.
Jag gillar också PVD:ade klockor, på bild. Har provat flera men sålt dom ganska omgående.Hade en G.Gerlach Otago Heart of Darkness som nu är såld.
Insåg att jag gillar pvd-ade klockor mycket mer på bild än på handleden. Dock inget fel på klockan, stabil sak och välgjord. Dock var trycket på vridningen inte helt rakt på min.
Har varit sugen på en Halios Tropik länge, får se om det inte blir en sådan snart.
Smidig pjäs, helt klart!Inte bara det, tydligen 52mm bred också
Helson? Autocorrect?För den som är sugen på helgon har de 10% september ut
Helson? Autocorrect?
Jag hade lätt köpt SD40 med den vita tavlan om det varit en lite mer diskret färg på indexen. Den turkosa färgen känns väl "out there"