Grattis än en gångAffordable och priceless
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis än en gångAffordable och priceless
Fantastiskt! Grattis till er.Affordable och priceless
Kollade precis i denna stund av Ebay efter Citizen Bullhead. Riktigt fräna och förvånansvärt affordable.Idag är det femtio år sedan jag tog körkort (kostade 135 kr) och på armen satt en Citizen Bullhead. Idag en Zodiac Grandrally på ett Barton rallyläder.
Grattis! Vilket nummer?Affordable och priceless
Grattis än en gång
Fantastiskt! Grattis till er.
Tack Nummer tvåGrattis! Vilket nummer?
Ja, jag håller ständig koll på dessa på såväl Bukten som C24 och andra sajter, men oftast så tänker jag att det får räcka med minnet. Det uret varvades med en Tissot PR516 GL på en stel rallyhålad stållänk.Kollade precis i denna stund av Ebay efter Citizen Bullhead. Riktigt fräna och förvånansvärt affordable.
Stort grattis!!Affordable och priceless
Tack Nummer två
Materialet på Natot ser nästan ut att komma från RAFs fallskärmspåsar. Åtminstone lika fränt. Snyggt!Marathon
gött...köplats på Squallen?
Bilder från icaparkering, ursäkta kvaliten
Tackar!gött...köplats på Squallen?
Riktigt fina båda två. Kan passa på att tipsa om den här annonsen, en riktig smygar-grym klocka som är billig pga Yemas dåliga rykte i USA.
https://www.watchuseek.com/threads/yema-superman-heritage-gmt-limited-edition-of-100-extras.5422994/
Tips på bra fraktsida att ge till säljare i USA, så kan de skicka utan dyra fraktkostnader:
Best Multi-Carrier Shipping Software for Businesses | Shippo
Shippo is the best multi-carrier shipping software for e-commerce businesses. Find the best shipping rates, integrate with e-commerce platforms, print shipping labels, track package delivery, and verify addresses with either our shipping API or web app.goshippo.com
Ok, får jag byta köplats till Yeman då?Tackar!
Den va fin! Men jag är inte redo för gmt än bara en extra visare ivägen
Ska Squalen säljas så säljs den tillbaka till v0n har vi gjort upp. Alt. Att vi begravs tillsammans med den. Skavfötters är det bestämt
Du är placerad i köOk, får jag byta köplats till Yeman då?
@v0n jag kan komma på er begravning och sno klockan?
Det är ett Steveostrap så det är inte helt omöjligtMaterialet på Natot ser nästan ut att komma från RAFs fallskärmspåsar. Åtminstone lika fränt. Snyggt!
Du är bjuden! 6/6 -66 Répondez s'il vous plaît@v0n jag kan komma på er begravning och sno klockan?
Två nya in här med.
Först våran egna lilla passaround-Maranez. Passanez? Mararound?
Den är gul, jättegul. Och alldeles underbar.
Sen har vi den här lilla underskattade klenoden. 38,6mm stor och endast 9,6mm hög.
Störst!Snart 5000 sidor. Stor tråd ändå!