• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har inte Borealis gått tillbaka till det gamla spännet?
Hela namnet står där nu iaf... inte bara ett B.
Det är beställt från Borealis i år och det har ett B.
20220908_215156.jpg
 
Du kan vara en nörd! Hmm, det har jag faktiskt inte provat. Var får man tag på såna och finns de i någon rolig färg? 🤔
 
Där var du allt snabb din gamla sengångare 🤪 Har ingen egen erfarenhet av den europeiska sajten, men den funkar säkert lika bra 👍🏼
 
Toppen, tack! 👌

Nu kom jag på att det alltid är något som är galet...finns bara i 22mm och uppåt, typiskt att jänkare är så "vältränade" 🙄
Aja, 22mm funkar på min Matic om inget annat.
 
Där var du allt snabb din gamla sengångare 🤪 Har ingen egen erfarenhet av den europeiska sajten, men den funkar säkert lika bra 👍🏼
Finns i 24 mm svart i euroshopen.

Och 24 mm orange i den "vanliga" shopen.

Men 20 mm verkar vara obefintligt!
 
Senast ändrad:
Finns i 24 mm svart i euroshopen.
Jepp, finns bara i 22mm och uppåt. För att vara extra tydlig så är det första bandet du länkade det gamla som heter Hydro 55 inte gummi utan nån hybrid.
Det nyare som är helt naturgummi kallas Hydro 91 🤓 Har/haft båda och det är ganska stor skillnad...
 
Tillbaka
Topp