Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är beställt från Borealis i år och det har ett B.Har inte Borealis gått tillbaka till det gamla spännet?
Hela namnet står där nu iaf... inte bara ett B.
Det är beställt från Borealis i år och det har ett B.
Vet inte, var ett bra tag sen jag beställde därifrån.Har inte Borealis gått tillbaka till det gamla spännet?
Hela namnet står där nu iaf... inte bara ett B.
Du kan vara en nörd! Hmm, det har jag faktiskt inte provat. Var får man tag på såna och finns de i någon rolig färg?
Nu kom jag på att det alltid är något som är galet...finns bara i 22mm och uppåt, typiskt att jänkare är så "vältränade"Ska kolla upp det!
Där var du allt snabb din gamla sengångare Har ingen egen erfarenhet av den europeiska sajten, men den funkar säkert lika braDeap Blue Watches Swiss diver
Natural Rubber - Softest and Most comfortable Feel Smooth Texture,Easily wearable,Pliable Natural Rubber Lint Resistant, Unscented HYDRO 55 Rubber Composition 22/20 Taper -22mm Strap ,20mm Buckwww.deepblueshop.eu
Gammal är äldstDeap Blue Watches Swiss diver
Natural Rubber - Softest and Most comfortable Feel Smooth Texture,Easily wearable,Pliable Natural Rubber Lint Resistant, Unscented HYDRO 55 Rubber Composition 22/20 Taper -22mm Strap ,20mm Buckwww.deepblueshop.eu
Toppen, tack!Deap Blue Watches Swiss diver
Aja, 22mm funkar på min Matic om inget annat.Nu kom jag på att det alltid är något som är galet...finns bara i 22mm och uppåt, typiskt att jänkare är så "vältränade"
HYDRO 91 NATURAL RUBBER COLLECTION - REPLACEMENT STRAPS AND BRACELETS
www.deepbluewatches.com
Finns i 24 mm svart i euroshopen.Där var du allt snabb din gamla sengångare Har ingen egen erfarenhet av den europeiska sajten, men den funkar säkert lika bra
Jepp, finns bara i 22mm och uppåt. För att vara extra tydlig så är det första bandet du länkade det gamla som heter Hydro 55 inte gummi utan nån hybrid.Finns i 24 mm svart i euroshopen.
HYDRO 91 NATURAL RUBBER STRAP 24MM BLACK
Natural Rubber - Softest and Most comfortable Feel Smooth Texture,Easily wearable,Pliable Natural Rubber Lint Resistant, Unscented HYDRO 91 Rubber Composition 24/22 Design Taper -24mm Strap ,22mmwww.deepblueshop.eu
Nice IRL for sure! Hey, do you have any action photos of the blasted version as well?
Squale 1521 Squalo Bianco
Mjukt & bra! Bättre än t. ex. CNS m. flSchysst!
Är det DH:s gummi? Hur är det?
Riktigt bra! Saknar min Retrospect ibland och den där såg grym ut med de svarta visarna. Väldigt snygg färg också.En lite omdesignad Retrospect från Nodus är på G.
Lutar åt ett köp faktiskt så härlig färg.Riktigt bra! Saknar min Retrospect ibland och den där såg grym ut med de svarta visarna. Väldigt snygg färg också.
Hört på pizzeria i ArvikaDra i sig lite sallad innan kebaben, gäller att vara hälsosam tänker jag
Precis så jag tänker uppfostra min son, topic tropic är från @Master J
Klockan är jättefin och sånt, gången säkert super. Men VART HAR DU KÖPT DIN T-SHIRT?!Dagens klocka blev Squale Master på nya bandet. Nu är det fredag och det firar vi med öl och ny tröja!