• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mysfredag med bomullssnöre.
2E581273-4CE3-4F6E-8F97-E60AFDD47CB3.jpeg
Snyggt 👌🏻 Hur är de där banden? Bekväma? Jämfört med deras ribbade som känns som ståltråd runt handleden 😵
 
Certina Ds Chrono 1968, en klocka iaf jag missat helt. Ingen microbrand men finns det någon bättre tråd o posta den i? Nej, exakt. Varsågoda 🥰

23.000kr lite sugen blir man allt

5A52FC3E-50D0-409E-89F1-DF04BB25BE95.jpeg
CE2222C0-E817-4D6C-97DF-CC79A9000747.jpeg
Jag tycker den är förbaskat ball, meeen, väldigt small luggvidd likt originalet samt kort i längd (lugg/lugg) och tjock vilket kör att klockan far runt rätt bra på handleden och upplevs rätt topptung. Med det sagt ska man absolut testa den på armen ordentligt innan man klipper till.
 
Jag tycker den är förbaskat ball, meeen, väldigt small luggvidd likt originalet samt kort i längd (lugg/lugg) och tjock vilket kör att klockan far runt rätt bra på handleden och upplevs rätt topptung. Med det sagt ska man absolut testa den på armen ordentligt innan man klipper till.
Meeeen, farbror grinig! Kort L2L har väl aldrig varit ett problem på någon klocka? Det gör ju bara att den bärs lite mindre! Long live the 70’s! 😘
 
Tillbaka
Topp