Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg bild!!Verkar vara fast med denna, den vill inte lämna handleden.
Snott idén rakt av från dig!Sjukt snygg bild!!
Förlåt en nybörjare, men vad är detta för märke? Snygg ju!Gult vare här
Tar mig friheten att svara..Förlåt en nybörjare, men vad är detta för märke? Snygg ju!
Suck, varför finns inte den där i 39.Gult vare här
Du jobbar bokstavligen häcken av dig.75 % av häckeländet klippt... börjar tröttna
Du jobbar bokstavligen häcken av dig.
Bra utrustning gör halva jobbet, du verkar ju ha bra Momentun iaf!75 % av häckeländet klippt... börjar tröttna
Bra utrustning gör halva jobbet, du verkar ju ha bra Momentun iaf!
Ni ser ju ut att ha hyggligt bra relation iallafall.75 % av häckeländet klippt... börjar tröttna
Kaffe och klocksnack och försöker hitta passionen för mina klockor igen.
Känner att andras klockor är kul att läsa om och kika på, förutom mina egna tyvärr.Köp något roligare!
Halios är säkert fina men så tråkiga...
Fina alla, men din Longines...wow!Inte byte men heads up på de här
Då är det väl dax att byta band på allt och ev köpa något nytt band. Eller bara pausa helt enkelt. Gå klocklös ett tag.Kaffe och klocksnack och försöker hitta passionen för mina klockor igen.
Jag går klocklös till 99% av tiden tyvärr, sedan ett bra tag.Då är det väl dax att byta band på allt och ev köpa något nytt band. Eller bara pausa helt enkelt. Gå klocklös ett tag.