Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om någon minns mikromärket ”Mint” så har de utförsäljning nu.
Jupp, såg flera som hade det problemet i facebookgruppen som ägarna postade i. Plus så var sidan buggig som f*n ett tag med. Men det ska vara den korrekta adressen.Chrome vägrar släppa in mej på sidan pga säkerhetrisker...
Väldigt sjyssta priser. Tyvärr till kostnad av att märket går i dvala / graven.Ändå lite coola de där, inga dåliga priser för vad man får direkt
cool! vad är det för urverk i den?Nyinkommet.
Fast den där är riktigt jäkla bra den också! Minns inte om du haft den på oyster, men borde passa grymt med det!Inte lika hård som Aqualand men grym på sitt sätt med. Kan inte vara utan den här heller
"This watch features a replica hand-wound Tongji mechanical movement. It has 17 jewels, 21.600 vibrations/hour and a power reserve of approximately 36 hours and shock protection."cool! vad är det för urverk i den?
Fikadags!
Satt hur bra som helst. Gillar färgen på titan. Snyggt!Måste testa en hammerhead en dag, borde egentligen redan bockats av kan jag tycka med så många in och ut senaste åren
Hämta nyss upp denna, tack för Tropic med
Kul att få se den där lite mer!
Var ett tag sen den användes men nu har den suttit på i fem dagar sen den hamnade på nato, känns helt rätt.Kul att få se den där lite mer!
Men åååh, du ska då alltid vara värst! Närå...jag säger:Var ett tag sen den användes men nu har den suttit på i fem dagar sen den hamnade på nato, känns helt rätt.
Här kommer lite fler bilder där jag smugit in innehållet i paketet. Eller tvärtom.
Kom att tänka på boken ”barnen i vattnet” när hela havet lutar för att tillslut ställa sig på högkant.Men åååh, du ska då alltid vara värst! Närå...jag säger:
Klocka för topic, det här är inget lifestyle forum!Men åååh, du ska då alltid vara värst! Närå...jag säger: