Vad, känner du inte igen din egen klocka blindstyreKlocka för topic, det här är inget lifestyle forum!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad, känner du inte igen din egen klocka blindstyreKlocka för topic, det här är inget lifestyle forum!
Käften. Du vet att jag har den på leasing bara.Vad, känner du inte igen din egen klocka blindstyre
jag dööör.Käften. Du vet att jag har den på leasing bara.
Där jag får stå för servicekostnaderna.. skitavtal
Vad va de för brunt band du skicka med förresten? Var det ett skämt?
Helvete vilken cool bild @v0n !Men åååh, du ska då alltid vara värst! Närå...jag säger:
Sen på bollen som vanligt. Tror jag haft den på jubilee men det kändes fel. Super engineer hade nog varit schysst medFast den där är riktigt jäkla bra den också! Minns inte om du haft den på oyster, men borde passa grymt med det!
Va, vem har sagt det är höst nu dåSen på bollen som vanligt. Tror jag haft den på jubilee men det kändes fel. Super engineer hade nog varit schysst med
Grym höstdag annars. Oris i skogen
Det där gummit är rätt coolt faktiskt och det är ju kanon på den klockan! Retro så det skriker om det.jag dööör.
Det bruna hong kong-gummit får du tacka @MaBr för, tycker det är skitfett på riktigt men men...alla kan inte vara influencers å modeikoner
Ja sorry. Känns det som sommar så är det fan sommarVa, vem har sagt det är höst nu då
Hade inte ett vitt gummi suttit som en keps på smällkaramellen, eller är det bara jag?
Eller hur! Kom in i matchen @Knäckehäxan , det är som gjort för Stekarn säger MrSquale himselfDet där gummit är rätt coolt faktiskt och det är ju kanon på den klockan! Retro så det skriker om det.
mmm, bronsmesh va?Ja sorry. Känns det som sommar så är det fan sommar
Det får bli vitt tropik nästa gång. Den är sjukt fin på mesh annars om man gillar sådant...
Jag är fortfarande inne på Citizen Fugu från i förrgår Men sockervaddsoris är ju som gjuten på vitt. Måste bara hitta ett som är 19mmmmm, bronsmesh va?
Ah, jo jag var helt inne på Orisen men vitt funkar till allt sååå Jahapp, 19mm...ridå, beklagar sorgen.Jag är fortfarande inne på Citizen Fugu från i förrgår Men sockervaddsoris är ju som gjuten på vitt. Måste bara hitta ett som är 19mm
Gött, är du i havet idag? Här är väskan packad, räknar minuterna nu!- Jag ska bada jag -
Men hallå! ÄNTLIGEN
Satan vad fint ändlänken sitter mot boetten - sömlöst nästan!OceanX Sharkmaster GMT landade nyss. Spontant: Mycket pang för pengen!
Det blev lokala pölen idag av praktiska skäl. Hoppas du har/haft en trevflig stund i det blåGött, är du i havet idag? Här är väskan packad, räknar minuterna nu!
Men hallå va kul, gratz man! Var den värd väntan, eller vad säger du så här några timmar senare?Men hallå! ÄNTLIGEN