• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

När jag gick i låg- & mellanstadiet på 60-talet så benämndes fortfarande rader/suddgummi för kautschuk. Varje dag fick man höra: "Kasta inte kautschuken"! Ibland efterföljt av en linjal över fingrarna. 😂 För topic så hade jag då en Tissot i stil med den på bilden. Det uret fick jag av min morfar då jag skulle börja skolan. item_753267_6141bd1fed.jpeg
Stiligt, hur höll kvaliteten för den, har du kvar den?
 
Denna var mysig, 36 mm och länk som går från 20-16 mm

5728E7A6-A6E3-47F2-AE04-4DEC90708E6D.png

 
Yema har riktigt fina klockor, har dock hört att de har en del problem med kvallen, vad säger du?
Har ägt för få och för kort tid för att ha upplevt några problem och har inte läst något om det. Som dom flesta som startar upp något nytt kan ju endel fel uppstå längs vägen. Skulle tippa på att dom isåfall är mer reko idag (?).
 
Yema har riktigt fina klockor, har dock hört att de har en del problem med kvallen, vad säger du?
De har likt Tudor haft en del problem med sina inomhus-verk. Men min erfarenhet är att vi inom EU har enkelt att få snabb och problemfri hjälp från deras kunservice.
Har 4 Superman och har ägt ca 10 klockor från dem och har bra erfarenhet av både kvalitet och service; 9/10 i betyg.
 
Tillbaka
Topp