Yeman är bra! Helt klart.Halios Universa och Halios Fairwind är två tips men de är inte riktigt lika höga.
Mina Yema Superman är också rätt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yeman är bra! Helt klart.Halios Universa och Halios Fairwind är två tips men de är inte riktigt lika höga.
Mina Yema Superman är också rätt bra.
Börjar veckan med utbildning och CW.
Tyvärr finns den (eller halios) inte längre i min ägo så kan inte fixa en bättre profilbild men glaset på cw c65 GMT gav iaf mig liknande känsla som haliosJag är en sucker för den här typen av glas. Vad har vi för affordables med box-glas? Har ni några tips? Jag kan inte själv komma på några bra, förutom Halios.
Edit: ser ni så jävla ljuvligt! Den som inte blir varm i själen av det här är inte riktigt klok inuti hjärnan.
Aah, ok. Har aldrig uppfattat det men när jag kollar lite bilder så ser det ut att stämma. Jag gillar inte klockan i övrigt så mycket men glaset ser riktigt bra ut och det är ju det viktigaste.Tyvärr finns den (eller halios) inte längre i min ägo så kan inte fixa en bättre profilbild men glaset på cw c65 GMT gav iaf mig liknande känsla som halios
Det här är väl en sjuukt dum fråga men har du kvar den blå Willlarden?Har ett vääääääldigt trevligt Scurfa gummi ts.
Njet.Det här är väl en sjuukt dum fråga men har du kvar den blå Willlarden?
TopicbildsLiPnIng:
Finns meningen "Buy sea chair ten" med någonstans på bandet måntro? Eller är det att hoppas på för mycket?Tog bara tolv år att fixa punkan, men nu kööör vi!
(Fnittrar lika mycket varje gång bandet åker på @SpaceAce )
Nä den var upptagen av @AndyJFinns meningen "Buy sea chair ten" med någonstans på bandet måntro? Eller är det att hoppas på för mycket?
Squale SUB-39 kanske?Jag är en sucker för den här typen av glas. Vad har vi för affordables med box-glas? Har ni några tips? Jag kan inte själv komma på några bra, förutom Halios.
Edit: ser ni så jävla ljuvligt! Den som inte blir varm i själen av det här är inte riktigt klok inuti hjärnan.
Är det någon som äger eller har ägt en sub39 och kan ge ett utlåtande? Det verkar inte direkt vimla av dem.Squale SUB-39 kanske?
Tycker också det är vackert, brukar ju sätta i såna titt som tätt i gamla skorvar bara för att det går...
Hade en längre Squaleperiod men aldrig haft just den av nån anledning. Kanske pga "fliegerkronan"men det kom en med annan krona här i dagarna.Är det någon som äger eller har ägt en sub39 och kan ge ett utlåtande? Det verkar inte direkt vimla av dem.
Den där är inte ful, det är den inte.Hade en längre Squaleperiod men aldrig haft just den av nån anledning. Kanske pga "fliegerkronan"men det kom en med annan krona här i dagarna.
Tokläcker om man går igång på 60-talsstuket
Nä, så ska det inte vara.Min första Seiko. Självklar så centrerar den inte men så ska det väl vara? Nöjd ändå!
Han har ju våtdräkt och cyklop. Räcker inte det?Fräsch hipsterhoj... Modigt av farbror att våga utan stödhjul med. Är trehjulingen trasig kanske? Hoppas du har reflexväst och hjälm iaf
Hallå, mormor köpte den faktiskt ny så kom inte här å dra hipsterkortetFräsch hipsterhoj... Modigt av farbror att våga utan stödhjul med. Är trehjulingen trasig kanske? Hoppas du har reflexväst och hjälm iaf