• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Halios Universa och Halios Fairwind är två tips 😁 men de är inte riktigt lika höga.
8BA24D1A-84FD-4454-A510-02A170CBDADA.jpeg


Mina Yema Superman är också rätt bra.
5315A0CF-D595-4796-AD5A-1F08E5B10878.jpeg
Yeman är bra! Helt klart.
 
Börjar veckan med utbildning och CW.
IMG_20210208_125048.jpg

Jag är en sucker för den här typen av glas. Vad har vi för affordables med box-glas? Har ni några tips? Jag kan inte själv komma på några bra, förutom Halios.
IMG_4528.jpg

Edit: ser ni så jävla ljuvligt! Den som inte blir varm i själen av det här är inte riktigt klok inuti hjärnan.
Tyvärr finns den (eller halios) inte längre i min ägo så kan inte fixa en bättre profilbild men glaset på cw c65 GMT gav iaf mig liknande känsla som halios :)
 
Tyvärr finns den (eller halios) inte längre i min ägo så kan inte fixa en bättre profilbild men glaset på cw c65 GMT gav iaf mig liknande känsla som halios :)
Aah, ok. Har aldrig uppfattat det men när jag kollar lite bilder så ser det ut att stämma. Jag gillar inte klockan i övrigt så mycket men glaset ser riktigt bra ut och det är ju det viktigaste. :D
 
Jag är en sucker för den här typen av glas. Vad har vi för affordables med box-glas? Har ni några tips? Jag kan inte själv komma på några bra, förutom Halios.
IMG_4528.jpg

Edit: ser ni så jävla ljuvligt! Den som inte blir varm i själen av det här är inte riktigt klok inuti hjärnan.
Squale SUB-39 kanske?
Tycker också det är vackert, brukar ju sätta i såna titt som tätt i gamla skorvar bara för att det går...
 
Fräsch hipsterhoj... Modigt av farbror att våga utan stödhjul med. Är trehjulingen trasig kanske? Hoppas du har reflexväst och hjälm iaf😘
Hallå, mormor köpte den faktiskt ny så kom inte här å dra hipsterkortet 😆
Inte lika mycket buy sea chair ten som det blir med dina små sadlar i alla fall 🥳
 
Tillbaka
Topp