• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

”Ska det upp i röven ska det vara så litet som möjligt”
RrPKWh.gif
 
Fattar inte riktigt vad Kickstartern går ut på, men zatans läckert urverk hursomhelst :wideyed:
cmm20-black-mini-1665652463727.png

cmm20greenmini-1665643480930.jpeg


sLipNiNgEn @KandreasF herregul!

Ja... Vad köper man?
 
En fransk gris i en säck? 🤔

Nä, men kanske något åt det dressigare hållet va? Borde vara kriminellt att inte ha glasbaksida på klockan iaf...ja, om det nu ens är en klocka man köper

Hum... jag undrar om kickstarter ibland bara är att man stödjer en utveckling av en produkt... utan att man får något tillbaka.... 🤔
 
  • Like
Reactions: v0n
Fattar inte riktigt vad Kickstartern går ut på, men zatans läckert urverk hursomhelst :wideyed:
cmm20-black-mini-1665652463727.png

cmm20greenmini-1665643480930.jpeg


sLipNiNgEn @KandreasF herregul!
Wawawewa

Får vilken uris som helst att SkRaTtA av lycka!
 
Fattar inte riktigt vad Kickstartern går ut på, men zatans läckert urverk hursomhelst :wideyed:
cmm20-black-mini-1665652463727.png

cmm20greenmini-1665643480930.jpeg


sLipNiNgEn @KandreasF herregul!
Lite ball att ena juvelen ligger i mitten av en penis.
 
Fattar inte riktigt vad Kickstartern går ut på, men zatans läckert urverk hursomhelst :wideyed:
cmm20-black-mini-1665652463727.png

cmm20greenmini-1665643480930.jpeg


sLipNiNgEn @KandreasF herregul!
Det blir en dressklocka, en tunn sådan har de sagt. Vi får väl se. Hoppas man kan välja färg på verket och glasbaksida på det.
 
Ja lite skumt att man inte kan välja länk för båda. För mig spelar det ingen roll då jag vill att klockan ska vara så lätt som möjligt😅
Jamen då är det ju en no-brainer! Himla fin är den i alla fall :)
Lite Kiviks marknad-taktik över det: om länk endast följer med den mindre populära modellen säljer man mer av den + fler länkar separat?
Ja, lite så dessvärre. Sånt där stör mig bitvis, speciellt på en modell jag eventuellt köpt ifall konfigurationen svart + länk fanns 😅
 
  • Like
Reactions: C-J
Tillbaka
Topp