Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där GrattisTGIF
Shit pommes vilken hårding jag hämtade på posten idag
Frän, vad vet du om den?TGIF
Tack så mycket @KlockTotte ! Jag är ganska nöjd kan jag meddela heheDen där Grattis
Najs! Är det du som tagit mitt gummisnöre?Trevlig fredag på er förresten!
Rockar 90-talslyx á la Filip Sjöhäst dagen till ära. Trodde den var 39mm men mätte precis upp den till 37, inte mig emot.
Tackar! Det är en Adanac Navigator.Frän, vad vet du om den?
Nej, det var @MaBr som tagit min gummistropp, kanske han tog ditt med? som strumpor (fel, en strumpa!) som mystiskt försvinner i tvättenNajs! Är det du som tagit mitt gummisnöre?
Jag har inget gummi på min snopp, kör canvas idag för en lite rivigare känsla. Fredag!Nej, det var @MaBr som tagit min gummistropp, kanske han tog ditt med? som strumpor (fel, en strumpa!) som mystiskt försvinner i tvätten
Smiter åt fint!Jag har inget gummi på min snopp, kör canvas idag för en lite rivigare känsla. Fredag!
Låter fruktansvärt logiskt...eller?Jag har inget gummi på min snopp, kör canvas idag för en lite rivigare känsla. Fredag!
Min första tanke, när jag såg att du nämnt mig, var "vad fasen har jag NU gjort?" men ja, nu håller jag med @v0n.Låter fruktansvärt logiskt...eller?
Förresten är inte fredagarna det samma utan din blå Haj så du får ta och fixa den nu sa @TerryTee !
Väldigt logiskt. I mitt huvud i alla fall. Jag lovar, ska se till att fixa hajen. Vet inte riktigt var jag ska lämna den för service bara. Får nog bli den lokala klockpetaren Mårtenssons.Låter fruktansvärt logiskt...eller?
Förresten är inte fredagarna det samma utan din blå Haj så du får ta och fixa den nu sa @TerryTee !
Haha, alltid på tå, det är bra! Jag ska fixa en skål ikväll, Ska byta till en Squale också bara för att!
Grattis, stenhård! Men om den verkligen var "affordable" så är det dubbelgrattis.TGIF
Tack så mycket!Grattis, stenhård! Men om den verkligen var "affordable" så är det dubbelgrattis.
Nä det har du såklart rätt i.Den hör säkert hemma. Var mest ett skämt om att det ju trots allt är lite svåråtkomlig kvalitetsvintage, inget billigt krams.
Jag ser den gärna här i alla fall Men misstänker att den lär komma upp i andra trådar jag följer med så win winTack så mycket!
Det där med affordable är ju ett ganska individuellt begrepp. Den va faktiskt billigare än flera andra dinkor jag sett i denna tråd ändå. Jag ber så mycket om ursäkt om den inte hörde hemma här.
Vad är egentligen definitionen av affordable?
Höga kusten, fina vyerTrevlig helg KS
Höga kusten, fina vyer