• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TGIF
6AC049D3-566B-43BD-9C17-F9921F7A823B.jpeg

Shit pommes vilken hårding jag hämtade på posten idag 😍👍
 
Låter fruktansvärt logiskt...eller?
Förresten är inte fredagarna det samma utan din blå Haj så du får ta och fixa den nu sa @TerryTee !
Väldigt logiskt. I mitt huvud i alla fall. 😁 Jag lovar, ska se till att fixa hajen. Vet inte riktigt var jag ska lämna den för service bara. Får nog bli den lokala klockpetaren Mårtenssons.

Min första tanke när, jag såg att du nämnt mig, var "vad fasen har jag NU gjort?" men ja, nu håller jag med @v0n.
Vad tusan @MaBr, och jag förväntar mig dessutom en skål ikväll!
Haha, alltid på tå, det är bra! Jag ska fixa en skål ikväll, Ska byta till en Squale också bara för att! 🦈
 
Tack så mycket!
Det där med affordable är ju ett ganska individuellt begrepp. Den va faktiskt billigare än flera andra dinkor jag sett i denna tråd ändå. Jag ber så mycket om ursäkt om den inte hörde hemma här.
Vad är egentligen definitionen av affordable?
😃
Jag ser den gärna här i alla fall ✌🏻 😊 Men misstänker att den lär komma upp i andra trådar jag följer med så win win 😄
 
Tillbaka
Topp