• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Några som är sugen på en mikrodykarpassaround? :pompus:

Tänker högt:
- 10st platser, en vecka var.
- runt 200-250kr. Har lite förslag :D
- lottas sedan ut, t.ex. sista siffran i joker-/lottonumret helgen efter alla fått ha den. Ingen press med recensioner, bilder etc.

Tänker högt:
- lottas sedan ut, t.ex. sista siffran i joker-/lottonumret helgen efter alla fått ha den. Ingen press med recensioner, bilder etc.

Absolut, om det är öppet för en nykomling som mig. ;) Kul initiativ!

Tänker högt:

Låter som en kanonidé, jag är gärna med!
Tycker dock att bilder, recensioner etc är en rolig del av det även om utlottningen sker separat och av slumpen :)

Dan Henry såg riktigt trevlig ut! Jag är gärna med om det blir av en passaround, även på annat än Dan Henry. Gärna nått runt eller under 40 mm :)

Ok upplägg!

Dan Henry 1970, 40mm och det finns två varianter finns:
A:
EFE6E9A2-9702-4B14-9AA2-49893359DA05.jpeg

B:
9CFCEF28-7AC6-4F76-A193-735429F43FD4.jpeg

10st platser, en tar jag så nio kvar.
220kr var, det bör räcka även när kursen omvandlas. Blir det över ger jag till bcf-fonden.

Skriv i anmälan vilken ni helst vill, A/B. Den med flest röster vinner (så du anmäler dig på båda). Jag röstar blankt så det inte blir 5/5 :D

Förhållningsregler:
- 1v vecka var. Om det blir någon dag hit eller dit extra är inte hela världen (om något kommer emellan).
- Om inte överlämning f2f så skickar vi rek. Om den kommer på villovägar är det bra veta vart.
- Den lottas ut när alla haft den. Slutsiffran = ordningen på passaround (10 blir 0)

Så nio platser kvar...
PM:a vid intresse så ser vi om det går att genomföra (svarar på pm imorgon och uppdaterar x antal platser kvar om det finns då) :)
:)

Senast ändrad:
Ok upplägg!

A:

B:

220kr var, det bör räcka även när kursen omvandlas. Blir det över ger jag till bcf-fonden.

Skriv i anmälan vilken ni helst vill, A/B. Den med flest röster vinner (så du anmäler dig på båda). Jag röstar blankt så det inte blir 5/5 :D

Förhållningsregler:
- 1v vecka var. Om det blir någon dag hit eller dit extra är inte hela världen (om något kommer emellan).
- Om inte överlämning f2f så skickar vi rek. Om den kommer på villovägar är det bra veta vart.
- Den lottas ut när alla haft den. Slutsiffran = ordningen på passaround (10 blir 0)

Så nio platser kvar...
PM:a vid intresse så ser vi om det går att genomföra annars köper jag nog en själv hehe :)
Grymt initiativ!

10st platser bokade, nytt pm med mer info kommer under dagen :)

Ok upplägg!

A:

B:

Förhållningsregler:

Så nio platser kvar...
PM:a vid intresse så ser vi om det går att genomföra (svarar på pm imorgon och uppdaterar x antal platser kvar om det finns då) :)
:)

Tillbaka
Topp