Det här är min andra Moana Pacific Pro, den första var awesome och den här är klart bättre. De andra två jag haft har jag varit lite mindre nöjd med men inte ledsen över alls. De är duktiga.Magrette är ju helrätt! Grattis!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här är min andra Moana Pacific Pro, den första var awesome och den här är klart bättre. De andra två jag haft har jag varit lite mindre nöjd med men inte ledsen över alls. De är duktiga.Magrette är ju helrätt! Grattis!![]()
Mmm, stålkudde! Finns det någon anledning till att just 35, 30 och 10 min är extra utmärkta?Magrette Kara dök upp från Forasec idag. Sjukt nice!
![]()
![]()
Magrette Kara dök upp från Forasec idag. Sjukt nice!
![]()
![]()
Det är denna som är i titan va?Det här är min andra Moana Pacific Pro, den första var awesome och den här är klart bättre. De andra två jag haft har jag varit lite mindre nöjd med men inte ledsen över alls. De är duktiga.
Titan ja!Det är denna som är i titan va?
Titan. Det är väl kompressionstider efter stora djup eller så?Mmm, stålkudde! Finns det någon anledning till att just 35, 30 och 10 min är extra utmärkta?
AhaTitan ja!
Titan. Det är väl kompressionstider efter stora djup eller så?
Snyggt styrt med frågorna! September är ju väldigt långt bort men jag tycker fortfarande att den är riktigt snygg. Tror att jag funderar lite nu och så får vi se i Maj om jag slår till eller inte. Beror lite på vilka val man får göra också.
Den första (gula) var riktigt mumsigFick lite bilder på samples som dom har beställt. Dom verkar vilja ha grundutbud med svart tavla och svart/vit chapterring. Utöver detta så vill dom ha två val som ska sticka ut lite. Se nedan:
Blir intressant hur dom ser ut i verkligheten - den sista med gula detaljer kan vara intressant men det beror alldeles på![]()
Ställt frågan men inte fått svar än, återkommer.Traskan har jag kollat lite på med - håller den över uppsikt. När planeras den komma till försäljning?
Sålde min identiska till en kompis.Nån mer som sportar Dan Henry?
![]()
Bara haft min några veckor men första intrycket är att det är mycket klocka för pengarnaSålde min identiska till en kompis.![]()
Vem har den blåa Magretten som gick som passaround?
Jag ägde den ett kort tag men saknar den nu.![]()
Nope. Den hade jag köpt själv innan passarounden.Var det den som @mårt sålde? Vill testa den med![]()
Nope. Den hade jag köpt själv innan passarounden.
Verkar som att Tisell skaffat en ny hemsida. Kanske inte den mest lyckade hemsidan men nu får man klockorna skickade från Tjeckien och på så sätt slipper man ju tull och moms. Innan fick man beställa direkt från Korea. https://www.tisellwatch.com/
@levman 15 april genom KickstarterStällt frågan men inte fått svar än, återkommer.
Superfin!Nyss inkommit! Baltic HMS001. Hade gärna haft Chronographen, men fick den här i inbyte![]()
![]()
Har bara hört idel gott om Dan Henry och speciellt 1970. Tror det finns ett gäng här på forumetJag har gått och kärat ner mig lite i Dan Henry 1970 som en bra beater/dykare när det kan behövas. Finns det några åsikter om denna, eller rekomenderas något annat i ungefär samma prisklass?
Jag gillar min. Mycket snygg. Däremot tycker jag att kvalitetskänslan och finish är något sämre än t ex Seiko SKX007/9. Eftersom jag ser denna mer som en sommarklocka, och jag köpte min i november, har jag inte burit den jättemycket än så länge. Så jag kan tyvärr inte ge dig något svar hur den långsiktiga kvaliten är.Jag har gått och kärat ner mig lite i Dan Henry 1970 som en bra beater/dykare när det kan behövas. Finns det några åsikter om denna, eller rekomenderas något annat i ungefär samma prisklass?