Den kromade delen på insert leker gött med ljusetBra djävfla lyster i den där alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kromade delen på insert leker gött med ljusetBra djävfla lyster i den där alltså.
Såg riktigt trevligt ut med det bandet. Var det smärtfritt att montera?bästa micron jag ägt
Ja! Det blev riktigt braSåg riktigt trevligt ut med det bandet. Var det smärtfritt att montera?
Kan inte skynda på våren men om jag bjuder på lite vårfärger så kanske det livar upp dig en aningNu hade det varit trevligt med vår så man kunde vaknat till liv igen
Brons funkar väl alldeles förträffligt under våren, bjuder på ännu en bild av senaste Nebulan för extra vårkänslaTog med mig en ny kompis till jobbet idag Håller med @KlockTotte om att det är dags för vår! Dels för att få lite energi tillbaka men även för att få lite bra ljus i bilderna
Helt klart! Grattis till en fenomenal klocka och välkommen med i klubben!bästa micron jag ägt
Måste man anta att man ska växa och bli stora? Går det runt och man får göra det man själv vill på sidan av sitt riktiga kneg så är det gott nog. Jag vet inte vad som är största problemet just nu, men det verkar som att leverantörer av t ex tavlor inte håller vad de lovar. Det tar längre tid och nu kom bara 2 av de tre resterande färgerna. Pastellblå tavlor är fortfarande under produktion/leverans.
Det verkar sjukt tråkigt att bygga 3000 klockor med olika konfigurationer själv. Men han verkar ok med det. Alla IV byggs av Jason i Vancouver.
Jason verkar övertydligt vara ointresserad av att utöka och växa. Han anger ofta på forumet att han ”bara vill göra en bra klocka”. Han vill inte heller göra preorders och sedan sitta med kundernas pengar i så osäkra tider.
Från ett köparperspektiv:
Jag och min plånbok gillar att det är relativt långt mellan släppen men att det samtidigt ges mycket möjlighet till nörderi däremellan.
Kan vara det som är en del av grejen för mig, jag är ju uppenbarligen en klocknörd
Sen är produkten designmässigt bra också, som man ser när man jämför med Seiko, GS, Norqain m fl samt prisvärd. Vissa modeller är skittråkiga och andra är kul.
Edit: @essGunnar läste ditt inlägg igen. Förstod din fråga bättre då
Uppdatering, nu har Jason skickat den första batchen med den svarta tavlan i retur till tillverkaren…för om man använder lupp är den inte perfekt.
Klockor skickas till köpare tillsvidare med den ”undermåliga tavlan” och ny perfekt tavla byts på Jasons bekostnad.
Jag tycker inte han ska skala upp verksamheten
Han har en överjävlig nivå på service för ägare. Jag har fått nytt glas med DHL express efter att ha skrapat det när jag klättrade i berg. Jason tyckte kristallen var för mjuk, lite slag mot berg ska den tåla
Har även fått ny bezel insert och montagekit inom 3 dagar när en av dem lossnade i simhallen. Med uppmaning att skicka räkning för fix till honom.
Ja, jag gillar nivån.
Jag veeeet! KassVerkar vara usel kvalité... mjuka safirglas och bezelinsert som lossnar av bad på en dykarklocka
För "rättvisa" får även Precisionist nr 2 lite armtid. Det är en tung pjäs och i ärlighetens namn ingen skönhet. Köptes då jag hade "storleksvansinne".
Det händer så mycket på den där så jag är nära att få ett epilepsianfall. Det verkar som att Bulova har försökt få med lite av världens alla klockor i en.För "rättvisa" får även Precisionist nr 2 lite armtid. Det är en tung pjäs och i ärlighetens namn ingen skönhet. Köptes då jag hade "storleksvansinne".
Ja, det är ett "månghövdat monster", men med två fantastiska egenskaper: tidshållning (+/-10 sek/år) samt en magiskt konstant svepande sekundvisare och jag tror att inget high beat mekaniskt urverk kommer i närheten.Det händer så mycket på den där så jag är nära att få ett epilepsianfall. Det verkar som att Bulova har försökt få med lite av världens alla klockor i en.
Så.jefla.snygg!!Då kör vi innehållet
Formex Reef
bildbomb