Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta var faktiskt förvånansvärt attraktiv. Inte varit sugen på någon tidigare Halios men på denna sitter det mesta! Kommer på länk?Nya svarta Seaforth IV är het, gubbhet!
Får jag inte möjlighet att köpa en svart denna runda så def i serie V om X antal år.
Gult var hett… synd att de inte blir några med datum denna rundan.Nya svarta Seaforth IV är het, gubbhet!
Får jag inte möjlighet att köpa en svart denna runda så def i serie V om X antal år.
Den svarta va klassiskt skitsnygg.Nya svarta Seaforth IV är het, gubbhet!
Bra startHar inte kunna släppa hur snygg Serica 4512 är så den blev mitt första klockköp
Tack KS för ett grymt forum
Jag envisas vidare med denna jag..
Ok, jag ska erkänna att min affärshjärna är nivå fiskmås men.....Nya svarta Seaforth IV är het, gubbhet!
Gubbgissar på att det är en fin balansgång mellan att göra pengar, och att behålla den creddiga microkänslan. Skulle tro att de flesta gärna vill ha tillväxt, men samtidigt behålla den hemtrevliga imagen från mammas källare.Ok, jag ska erkänna att min affärshjärna är nivå fiskmås men.....
Vad är det som gör att dessa microbrands är så annorlunda än alla andra företag. Det finns ju en handfull med Halios i spetsen som har en vid det här laget väl fastställd stark affärsidé och produkt. Så varför gör de inte som alla andra växande affärsverksamheter och pallrar sig ner till banken med sina försäljnings- och resultatsiffror, får beviljat ett lån så att de kan skala upp bara ett litet snäpp så att de kan beställa och lagerhålla produkter i en mängd de vet vid det här laget att de kan sälja och därmed kan börja bete sig som om man hade vuxenbyxor på sig? Jag menar, de kan ju inte alla ha ambitionen att för evigt hålla på att administrera varenda försäljning med emaillistor och lotterier hemma ifrån mammas källare, eller? Man måste ju utgå ifrån att tillväxt är ambitionen för åtminstone några av dem?
U bet!!Nyuppackad Zelos hammerhead bronze, härlig dykare. Finishen är ju riktigt bra på Zelos.
Finns det ngn fler Zelos bronsdykare på forumet tro?
Helt rätt! Vad är det för storlek och profil?Nya svarta Seaforth IV är het, gubbhet!
Ok, jag ska erkänna att min affärshjärna är nivå fiskmås men.....
Vad är det som gör att dessa microbrands är så annorlunda än alla andra företag. Det finns ju en handfull med Halios i spetsen som har en vid det här laget väl fastställd stark affärsidé och produkt. Så varför gör de inte som alla andra växande affärsverksamheter och pallrar sig ner till banken med sina försäljnings- och resultatsiffror, får beviljat ett lån så att de kan skala upp bara ett litet snäpp så att de kan beställa och lagerhålla produkter i en mängd de vet vid det här laget att de kan sälja och därmed kan börja bete sig som om man hade vuxenbyxor på sig? Jag menar, de kan ju inte alla ha ambitionen att för evigt hålla på att administrera varenda försäljning med emaillistor och lotterier hemma ifrån mammas källare, eller? Man måste ju utgå ifrån att tillväxt är ambitionen för åtminstone några av dem?