Inte världens skarpaste övergångar men i övrigt ser den ju riktigt bra ut.Helt ok tkr jag för vad man betalar.
Bifogar lite snabba bilder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte världens skarpaste övergångar men i övrigt ser den ju riktigt bra ut.Helt ok tkr jag för vad man betalar.
Bifogar lite snabba bilder.
Är det annan färg på visarna eller är det bilden som luras?
Bilden luras.Är det annan färg på visarna eller är det bilden som luras?
Den där är fin, undrar om inte den finns med mil-spec också. Vad gäller Synchron/Doxa så är det Rick Marei som står för Synchron och utan honom hade vi bara haft Doxa Asia. Så tycker det är uppfriskande att han kör lite Synchron-släpp mellan varven.Är det Synchrons grej nu mer...? Doxa-kopior?
Den här är fetare iaf...
Snyggt Jag vill hem och öppna mitt paket nuuuuuuuDå va Magnumklockan i hamn.
Same same but differentÄr det Synchrons grej nu mer...? Doxa-kopior?
Den här är fetare iaf...
Wow! Där satt den! Underbar combo. Jag ska slänga bort mitt tropic också det första jag gör i morgon.Inte taggad på gummi så får bli ett Barton canvas.
Väldigt trevlig, tjoa när du tröttnar på denInte taggad på gummi så får bli ett Barton canvas.
Jag hade tröttnat innan jag fick denVäldigt trevlig, tjoa när du tröttnar på den
Haha! Ja du får köra den ett par dagar dåJag hade tröttnat innan jag fick den
Hatar att vänta men nu är den här iaf.
Guys what are your thoughts on Sternglas? Always wanted a Bauhaus minimalistic style but thought they were a bit expensive but this one seems reasonable
hahahaha I had no idea that you needed a minimum amount of posts Also I just bought my first watch from here and it arrived today so I got a bit excited!Lots of posts pouring in from your keyboard right now. Are you looking to sell something?
Same same but different
A big investment hope you like itWas a spontaneous purchase for a whopping €52
Undeniably a lot of watch for the money
Nedräkningen har börjat. PM när det är dags.Då va Magnumklockan i hamn.
Blev ett spontanköp för hiskeliga 52€
Onekligen mycket klocka för pengarna
Inte i sitt rätta element
En sån skulle man haft!Dags för lunch!
Satan va bra den satt på canvasInte taggad på gummi så får bli ett Barton canvas.
En sån borde du fått imorgon!En sån skulle man haft!
Satan va bra den satt på canvas
Ja borde verkligen det! Fast inte på så tjusigt gummi är din superleggera eller är den vanligt tråkigt o fult snikstål?En sån borde du fått imorgon!
Du kan vara snikstål.Ja borde verkligen det! Fast inte på så tjusigt gummi är din superleggera eller är den vanligt tråkigt o fult snikstål?
You bet! Men det va tack vare bilderna på din snikvariant som gjorde att jag inte kunde motstå köpa en egenDu kan vara snikstål.
Fina grejerHar sett att det har dykt en eller ett par Formex Reef här så därför bidrar jag med min Essence 43mm..