• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nej, jag har inte handlat där tidigare. Då bolaget är baserat i Tyskland så betalar man inte tull, men en frakt som varierar mellan 5€ och 19€ beroende på valt fraktsätt. EU All prices are Including VAT.
Vet du om det är någon skillnad på att beställa från watchbandit eller gruppo gamma? Verkar vara samma pris, typ.

Den var ju riktigt rolig😊. Gillar att den är i stort sett identiskt med originalet.

Riktar ett tack till @Master J som tipsade om denna från början.
20230131_111938-01.jpeg

Snyggt! Min ska landa hos ombudet idag 😀

Funkar ju med länk ochså.
20230131_115022-01.jpeg

Säkert ännu bättre på ett jubilee

Efter alla supertuffa retrodykare flikar jag in med lite bling med lagom bilhandlarhäng :). Har redan beställt två kustom läder, svart och brunt strutsben, av @danko .

20230131_142758.jpg
Vrålcoolt! 👏 Men är den verkligen bara 36 mm tvärsöver? Ser ju ut att bäras större så den t.o.m. skulle passa min skånska ardennerarm utan att se "pluttig" ut. Riktigt kul att se en "retrodinka" med attityd. 👌

Vrålcoolt! 👏 Men är den verkligen bara 36 mm tvärsöver? Ser ju ut att bäras större så den t.o.m. skulle passa min skånska ardennerarm utan att se "pluttig" ut. Riktigt kul att se en "retrodinka" med attityd. 👌
Jag tror att den breda länken och fyrkantiga boettformen får den att se större ut än 36mm. Jag har 175mm handled. På bilden har jag också ofrivilligt bilhandlarhäng då länken inte är justerad.

Jag tror att den breda länken och fyrkantiga boettformen får den att se större ut än 36mm. Jag har 175mm handled. På bilden har jag också ofrivilligt bilhandlarhäng då länken inte är justerad.
Ja, bredden på länken och boettformen gör nog sitt till. Jag har en gammal Omega Constellation Manhattan som bara är 34-35 mm, men där den integrerade länken gör att den ser lite större ut.
Ang. Brew Metric så skulle jag kunna tänka mig nedanstående då den blir leveransklar i april. Riktigt kul den också!

Ja, bredden på länken och boettformen gör nog sitt till. Jag har en gammal Omega Constellation Manhattan som bara är 34-35 mm, men där den integrerade länken gör att den ser lite större ut.
Ang. Brew Metric så skulle jag kunna tänka mig nedanstående då den blir leveransklar i april. Riktigt kul den också!
Ja den har varit på listan sen den kom men jag missade förra gången och även en beg som snabbt swishade förbi.

Tillbaka
Topp