Hänger inte med… får man inte det??Så länge det inte finns med en "" för det är strängt förbjudet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hänger inte med… får man inte det??Så länge det inte finns med en "" för det är strängt förbjudet!
Beror på vem man är…Får man lägga ut klockor som ligger på K&S på byteslördag?
Tveklöst dom bästa!Testar stans bästa semlor och ny bandkompis till Max Bill!
Av ren nyfikenhet, vad är du inte nöjd med på Pelagosen? Ser grym ut.Byteslördag
Underbar! Tror aldrig jag sett ett svart BoR förut.Black saturday . Kunde inte motså denna….hade en svart SINN förut och nu är det dags för svart igen….
Den är grym handlar inte om att jag inte är nöjd, bara sugen på andra klockor, vill ju inte att Tudor ska utgöra mer än 50% av samlingenAv ren nyfikenhet, vad är du inte nöjd med på Pelagosen? Ser grym ut.
Riktigt läcker! Strlk? Om du tröttnar så hojta!
Island? Nej, men snö (och is) finns det i alla fall.
40mm och 48L2L. Vet inte om min handled krympt eller om det är vidvinkeleffekten i fotot, men den känns som mera 42mm. 48L2L är det definitivt - det är väl ungefär gränsen vad jag klarar av, men bandhornen är ordentligt nedvinklade och baklocket är inte alltför "utträngande" så det funkar bra.Riktigt läcker! Strlk? Om du tröttnar så hojta!
God förmiddag!
Den här hade Early Bird lagt i brevlådan imorse:
Den känns mycket bra! Låååångt över förväntan!Vilken förträfflig kombo! Hur känns den? 38mm?
Riktigt cool, vill haMin Islander Bumble bee lyckades till slut släpa sig till Sverige, Gillar klockan, var mindre förtjust i länken. Den får landa på ett MN-band till och börja med.
Fina grejer
Leker lite med Formexen…
Det sägs att,om man använder uttrycket "att vara lite eljest" så är man också det.
Trevlig kväll förresten. Nu är det middag.
Brew N Y C.
Småcool
Lätt val, men annan klocka
Dagens...
Blå kinaklocka idag. Ytterst välbyggd sådan därtill.
Nya Vertigo Pilot One på gång. Den blå var ruskigt bra!
Dagens...
Trevlig helg
(Varning för suddig bild!)
Tycker att det börjar bli dags att du byter användarnamn till JamesBundBytt till terrorist.
Håller med! Vår vän har givit bundbanden ett ansikte..., nåja.. , åtminstone en arm på 2020-talet. Härligt!Tycker att det börjar bli dags att du byter användarnamn till JamesBund
Man vet att man är klocknörd när man tycker det är en ära för klockan att få hänga med på en promenad.Synchron fick följa med på promenad igår också. Sjukt härligt väder.