Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig patina!Meket fortsätter, idag med CWC på armen.
![]()
5 0 0 0!
Det här firar vi med en keeper!
![]()
Kanske ska ta o fira lite extra och köpa en till
Du råkar inte ha en till övers5 0 0 0!
Det här firar vi med en keeper!
![]()
Kanske ska ta o fira lite extra och köpa en till!
Tyvärr inte, men om du orkar vänta så verkar det som det kommer en GMT Mako till sommarenDu råkar inte ha en till övers![]()
Aldrig hört om eller sett, men de var riktigt läckra!Klart annorlunda klockor med något eget. Ett micromärke jag helt hade missat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon som har ett sånt här i 20mm till övers??
![]()
Ofan, kan iallafall pynta bra för ett beggat om någon har ett liggandes.Jo... men de håller man hårt i numer... bättre värdeutveckling än Rolex.
Närmare 900 spänn nu på watchgecko...
![]()
Premium Rubber Dive Watch Straps | Durable & Stylish | WatchGecko
Top-tier durable rubber dive watch straps for lasting style. Choose sizes, colors, and designs. Free worldwide shippingwww.watchgecko.com
Ofan, kan iallafall pynta bra för ett beggat om någon har ett liggandes.
haha, det är fint men knappast värt så mycket mer än 150 spänn. Tror man det är ett tusenkronorsgummi tror man jäkligt fel (haft många 295)Andra återförsäljare är ju billigare än watchgecko på bonetto, men jag har inte sett 295an nånannan stans...
Men, det var ett gult beg på K&S för ett tag sen... tyder på att nån mer säljar dom.
Tyvärr säljer ju många Bonetto under annat eller eget namn, så de kan vara svåra att hitta.
Jag hade 2 och sålde ett ifjol för typ 150 spänn![]()
Jo... men de håller man hårt i numer... bättre värdeutveckling än Rolex.
Närmare 900 spänn nu på watchgecko...
![]()
Premium Rubber Dive Watch Straps | Durable & Stylish | WatchGecko
Top-tier durable rubber dive watch straps for lasting style. Choose sizes, colors, and designs. Free worldwide shippingwww.watchgecko.com
Är det någon som har en Zelos Spearfish som den skulle vilja bli av med?![]()
haha, det är fint men knappast värt så mycket mer än 150 spänn. Tror man det är ett tusenkronorsgummi tror man jäkligt fel (haft många 295)
Galet dyrt, kosta ju typ 300kr får två år sedan. Tvek om det är värt så mkt pengar. Jag skulle gärna ha ett med men ser nog över andra alternativ istället![]()
Noterat detsamma. Inget unikt grepp kanske, men såklart trist för gamla trogna kunder som förhoppningsvis inte är helt bakom flötet.Watchgecko har verkligen dragit iväg i pris överlag, men kanske särskilt på gummin...
Byter väl affärsmodell, från "många hyfsat billigt" till "nästan lika många men mkt dyrare".
Är säkert lönsamt![]()
Va spännade! Gillar fantasy temat!Klart annorlunda klockor med något eget. Ett micromärke jag helt hade missat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har ett, har dock kapat det lite för det är för långt. PM om du är sugen.Ofan, kan iallafall pynta bra för ett beggat om någon har ett liggandes.
Ägde denna nyare Timex en kort stund, men kunde konstatera att den inte alls tickade högt som verkar varit ett tidigare signum. Rätt mkt pang för pengarna tycker jag, och håller med om att Timex har massa kul för lite pengar.Börjar med att be om ursäkt för kommande bildspam…
MEN tycker faktiskt Timex gör endel skoj just nu för väldigt liten peng. Inte haft alltför för många så vore kul att veta lite hur kvaliteten är nowadays. Antar att dom fortfarande tickar lika högt som en gammal väggklocka.
Tycker nog ändå att dom kan anses som tex kul alternativ inför tex OWGM.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. åt fel håll.. Har du en tunn (”tunnare”) pin och försiktigt kan knacka ut den från motsatt håll du satte in den? Med hammare/liksom ”hårt” fast försiktigt..