Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg några Constellation här i tråden häromdagen och det är nästan obegripligt att den här "lille j-n" (Ø 34 mm) var min beater mellan 88-02. Men "mikros & affordables" är mycket roligare.
Nu blir det skidskytte igen. Beväpnade kvinnor "på glid" är alltid spännande.
![]()
Jag köpte den 1988, men jag tror att modellen släpptes typ 86/87.De där är ju dock väldigt trevliga, skön tidig 90-talsdesign![]()
Ser inte bra ut i min värld.Google har snappat upp vilken min favvotråd på KS är...
Just i detta fall lockade dock rubriken ovanför lite mer
![]()
Vet inte alls vad jag köpt!Första tjing @Jeser90
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
jag vann inte visst![]()
Vet inte alls vad jag köpt!men för priset kändes den lite kul! Du har första tjing
![]()
Lovande! Ska knäppa lite bilder när den landatKolla en recension idag, verkar väldigt bra tycker jag inte minst för det priset. Borde lagt lite mer men åkte dumt och handla vid sluttiden![]()
Tjena Emil,Tjena! Jag är helt ny här på forumet. Och är ute på jakt efter en Rze eller eventuellt en Zelos
Gör jag fel i att skriva här så säg till så tar jag bort inlägget
Mvh Emil
Kan hjälpa dig med ena hammarhuvetTjena Emil,
Lägg in en annons med dina önskemål i ”köpes”.
Själv har jag alldeles för mycket klockor och bland dem 4 Zelos (som jag inte vill, men borde sälja..), 3 Hammerhead Brons och 1 Swordfish..
![]()
Tack för tipset ska göra detTjena Emil,
Lägg in en annons med dina önskemål i ”köpes”.
Själv har jag alldeles för mycket klockor och bland dem 4 Zelos (som jag inte vill, men borde sälja..), 3 Hammerhead Brons och 1 Swordfish..
![]()
Kan hjälpa dig med ena hammarhuvet![]()
Hmm.. här är de ur jag har som jag inte ska sälja..Tack för tipset ska göra detswordfish kan absolut vara av intresse
![]()
Grattis!Klippte årets sommarklocka på Tratten för 215 spänn precisTänkte slänga på ett sladdrigt Jubilee och kanske ge den ett klorinbad när den dyker upp. Känns affordable.
![]()
Absolut, den kändes kul för en väldigt liten pengGrattis!
Tänkte oxå bjuda på den, men glömde
Tjingar gärna om du inte blir nöjd eller inte tycker om den.