Grymt! Dom är fina dom där. Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Dom är fina dom där. Grattis
Tack! Jag är väldigt nöjd så här långt. Det är verkligen en klocka i min smak.Grymt! Dom är fina dom där. Grattis![]()
Saknar sommaren
![]()
![]()
Redigt snygg ju!Slängde på ett mesh igår, blev rätt trevligt!
Otroligt positivt överraskad av denna. Visste inte alls vad jag budade hem med noll förväntan men känns välbyggd med fin finish. Kul!
![]()
![]()
Slängde på ett mesh igår, blev rätt trevligt!
Otroligt positivt överraskad av denna. Visste inte alls vad jag budade hem med noll förväntan men känns välbyggd med fin finish. Kul!
![]()
![]()
Låter som "urmakaren" i min byMin Lorier Falcon började forta sig kring minuten/dygn efter att den hamnat ett par timmar under barnens iPad. Lokala urmakaren tyckte att han behövde plocka ner den i småbitar för att fixa, vilket inte var värt för ett Miyota-verk.
Istället köpte jag en avmagnetiserare för 250 kr och nu går den +13s/dygn igen, typ exakt vad den gjorde som ny!
![]()
Min verkar inte ha några mellanting mellan ”byta batteri/band” och ”noggrant avmagnetisera varje individuell del av verket”Låter som "urmakaren" i min byVissa skulle nog titulera sig som "Batteribytare" istället...
Är inget stort fan av Zelos överlag men den svarta var ju grymt bra. Varför skulle du visa detta, nu känns det ju plötsligt som att jag behöver en sån
.
Den svarta, MOP eller meteorite var dom jag fastnade för med.Är inget stort fan av Zelos överlag men den svarta var ju grymt bra. Varför skulle du visa detta, nu känns det ju plötsligt som att jag behöver en sån
.