• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt från @Finnish Joe. Riktigt nöjd! 👌
F649B3BC-08B5-4668-9750-FCF5C9B28662.jpeg
Grymt! Dom är fina dom där. Grattis :D

Min Lorier Falcon började forta sig kring minuten/dygn efter att den hamnat ett par timmar under barnens iPad. Lokala urmakaren tyckte att han behövde plocka ner den i småbitar för att fixa, vilket inte var värt för ett Miyota-verk.
Istället köpte jag en avmagnetiserare för 250 kr och nu går den +13s/dygn igen, typ exakt vad den gjorde som ny!

D109BEF1-5412-4489-A0E4-CDBAB66BBB14.jpeg

Min Lorier Falcon började forta sig kring minuten/dygn efter att den hamnat ett par timmar under barnens iPad. Lokala urmakaren tyckte att han behövde plocka ner den i småbitar för att fixa, vilket inte var värt för ett Miyota-verk.
Istället köpte jag en avmagnetiserare för 250 kr och nu går den +13s/dygn igen, typ exakt vad den gjorde som ny!

D109BEF1-5412-4489-A0E4-CDBAB66BBB14.jpeg
Låter som "urmakaren" i min by 🙄 Vissa skulle nog titulera sig som "Batteribytare" istället...

Tillbaka
Topp