Den är 49mm heter Ultra och är med safirglas och titanboettDen där med äppelpaj, vad är det för stl på den? Provade en för några år sedan men den var lite plottrig då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är 49mm heter Ultra och är med safirglas och titanboettDen där med äppelpaj, vad är det för stl på den? Provade en för några år sedan men den var lite plottrig då.
Kul att ha något att byta med då och då?
Om du inte lyckas...Lördagmek. Försöker laga snöslungan.
Nej men hade absolut kunnat tänka mig att göraDessa var ju lite trevliga. Lite ZRC känsla. Någon som köpt?
Finns även denna. Tror det är samma fabrik som gör Maranez. Dock slutsålda nu.Dessa var ju lite trevliga. Lite ZRC känsla. Någon som köpt?
Där har vi ju en riktig homage. Den andra är nog mer lagom.Finns även denna. Tror det är samma fabrik som gör Maranez. Dock slutsålda nu.
Kolla in min Heads Up här i tråden..Hej, är intresserad av att köpa en Zelos swordfish och undrar om det är någon som har erfarenhet av tull och skatt på ett sånt köp.
Tack på förhand.
Alltså således..., den däringa Pulsarkronografen ser ju lite kul ut.Heads up!
Den är kul! Men där har jag en som var snabbare än herrn..Alltså således..., den däringa Pulsarkronografen ser ju lite kul ut.
Fräck länk oxå!Alltså således..., den däringa Pulsarkronografen ser ju lite kul ut.
Ja, det förstår jag ty det är det uret värt. Jag är obetydligt långsammare än en sengångare och timglas är nog en mer adekvat tidgivare för min del.Den är kul! Men där har jag en som var snabbare än herrn..
Du kan ju inte LÄGGA UPP SÅ DÄR SJUKT BRA BILDER EN LÖRDAG NÄR VI HAR BÖRJAT TULLA PÅ SPRITEN FATTAR DU VÄL???Heads up!
Du kan ju inte LÄGGA UPP SÅ DÄR SJUKT BRA BILDER EN LÖRDAG NÄR VI HAR BÖRJAT TULLA PÅ SPRITEN FATTAR DU VÄL???
OCH SEN SKRIVA HEADS UP!!!
Du kan ju inte LÄGGA UPP SÅ DÄR SJUKT BRA BILDER EN LÖRDAG NÄR VI HAR BÖRJAT TULLA PÅ SPRITEN FATTAR DU VÄL???
OCH SEN SKRIVA HEADS UP!!!
DU ÄR ANMÄLD!!!
Säger du och postar den förbjudna smileyn.DU ÄR ANMÄLD!!!
Grattis! Om och när du eventuellt vill skiljas från nyförvärvet så vet du vart du vänder dig. OK?Sorry. No hard feelings.
Och på på onsdag börjar OWG.
Man kan nästan ana att kamrat @LoveL är inhyrd av självaste Batman för att få möjlighet att dela ut första örfilen redan på onsdag kväll....
Var det jag misstänkte. Direkt från hemsidan så från Singapore. Dock kanske värt att kika om någon här har en som dem skulle kunna tänka säljaVarifrån handlar du?
Generellt om du handlar utanför EU får du räkna med 25% i moms på beloppet, samt en mindre summa för tull.
Som sagt.. kika lite högre upp i tråden.Var det jag misstänkte. Direkt från hemsidan så från Singapore. Dock kanske värt att kika om någon här har en som dem skulle kunna tänka sälja
Fasen vad jag skulle vilja ha den gulaHeads up!
Förhandlar om den just nu..Fasen vad jag skulle vilja ha den gula
Fasen vad jag skulle vilja ha den gula
Fasen vad jag skulle vilja ha den gula
Skicka över den hit sen när du är klar så får du ta OceanicanSorry
Men den ville tillbaks…
Skicka över den hit sen när du är klar så får du ta Oceanican