• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lite lätt nedslagen efter att jag idag missade en störtskön kronograf här i tråden tröstar jag mig med alkohol och min Zodiac Grandrally. HaGoKväll!
20230225_213800.jpg
Åååhh... Nu får jag dåligt samvete. Det är mitt fel om du blir alkoholist.🥴
 
🔥 FYNDCHANS 🔥

Jag lägger en beställning hos UNIMATIC & BOLDR imorgon. Om någon vill ha något speciellt / förboka så kan jag ge följande rabatt:

15% rabatt på UNIMATiC (gäller även Swiss series - se https://www.unimaticwatches.com/ för alla modeller)
18% på BOLDR (se alla modeller på www.boldrsupplyco.co)

Gäller fram till klockan 12.00 imorgon.

Ha en bra söndag! 👾

(skicka PM eller maila på [email protected])

🔥
 
Senast ändrad:
🔥 FYNDCHANS 🔥

Jag lägger en beställning hos UNIMATIC & BOLDR imorgon. Om någon vill ha något speciellt / förboka så kan jag ge följande rabatt:

15% rabatt på UNIMATiC (gäller även Swiss series - se https://www.unimaticwatches.com/ för alla modeller)
18% på BOLDR (se alla modeller på www.boldrsupplyco.co)

Gäller fram till klockan 12.00 imorgon.

Ha en bra söndag! 👾

🔥
Alltså..., den här var "right up my alley". 😍
Vad kostar den efter rabatt?
 
Alltså..., den här var "right up my alley". 😍
Vad kostar den efter rabatt?
Ja, den är ju cool! Den har ett listpris på 12500:- ink moms och frakt. Så det blir 10625:- efter 15% rabatt... men vi säger 10500:- det är ju mer lättläst :)
 
Började gå hemifrån 10.10.
Gick in till stan, 5km, då jag såg en livsmedelskedja ha bra pris på kycklingfilé bara för att typ en timme och kvart senare få höra att de var slut.
Gick hem igen, snålblåst och kallt.
Gick in på den lokala Ica-handlaren då de hade stammispris på fryst kycklingfilé 😂
2x1kg för 169:-, kronfågel.

Bara ett problem återstod;
Det fanns bara en 1kg förpackning kvar.
Kom att minnas en historia om en man som ville köpa en ny hink till båten;
Ett företag i närheten sålde rostfria hinkar så han bad att få köpa en?
  • Nej de säljs i par.
  • Men jag vill bara ha en?
  • Vad ska jag göra med den udda då?

999/1000 kunder köpte två och så en termostat samt två rör bitar.

Nåja gick fram till kassan och undrade om jag fick samma pris/påse som om jag skulle tagit erbjudandet?
Nej...
Så nu sitter jag här och äter knäckebröd och hänger ut ICA...
637E053D-4376-4016-A2C5-267E5FDC49C8.jpeg
 
Började gå hemifrån 10.10.
Gick in till stan, 5km, då jag såg en livsmedelskedja ha bra pris på kycklingfilé bara för att typ en timme och kvart senare få höra att de var slut.
Gick hem igen, snålblåst och kallt.
Gick in på den lokala Ica-handlaren då de hade stammispris på fryst kycklingfilé 😂
2x1kg för 169:-, kronfågel.

Bara ett problem återstod;
Det fanns bara en 1kg förpackning kvar.
Kom att minnas en historia om en man som ville köpa en ny hink till båten;
Ett företag i närheten sålde rostfria hinkar så han bad att få köpa en?
  • Nej de säljs i par.
  • Men jag vill bara ha en?
  • Vad ska jag göra med den udda då?

999/1000 kunder köpte två och så en termostat samt två rör bitar.

Nåja gick fram till kassan och undrade om jag fick samma pris/påse som om jag skulle tagit erbjudandet?
Nej...
Så nu sitter jag här och äter knäckebröd och hänger ut ICA...
637E053D-4376-4016-A2C5-267E5FDC49C8.jpeg
Hahah det här var mycket roligare än vad det borde ha varit!
 
Ja jävlar, känns som det finns mer att vänta dessutom. ETH har gjort ett jobb jag inte trodde var möjligt, Casemiro är kung och Martinez kan ha blivit en av mina favoritspelare.

Green and gold dagen till ära, Newton Heath edition 👺

dGGGl3X.jpg
Ja, helt otroligt hur han vänt skutan på så kort tid. Martinez och Varane som mittbackspar ger tydliga vibbar om Vidic och Ferdinand! Men man kan inte undvika att vara försiktigt optimistisk…
 
Tillbaka
Topp