Var är denna som reaktion?!?!?!Keeper for life…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var är denna som reaktion?!?!?!Keeper for life…
Nä då måste man ducka!Du kan ju inte LÄGGA UPP SÅ DÄR SJUKT BRA BILDER EN LÖRDAG NÄR VI HAR BÖRJAT TULLA PÅ SPRITEN FATTAR DU VÄL???
OCH SEN SKRIVA HEADS UP!!!
Det ska jag komma ihåg, det lovar jag.Grattis! Om och när du eventuellt vill skiljas från nyförvärvet så vet du vart du vänder dig. OK?
Tack, det värmer.Om du inte lyckas...
Snart är det sommar
Nä nä, ducka inte. Komsi, komsi.. Skåla på och bli kär i nån av bilderna. Jag är tillgänglig hela kvällen..Nä då måste man ducka!
Inte så illa att "behöva" slita på den därFår slita på de jag har...
Sitter vid brasan med ett glas vitt och gläds åt två saker.
Dagens klockköp och att jag inte har nån TV.
Ja det är detKul att ha något att byta med då och då?
(Är det bara mig du inte gillar - trasa)
Ouff vilken rensning digitalt på GHeads up!
Ja det är det
Jag gillar dig
Ja nu dansar råttorna på bordet.Ta det lugnt..
Vi har en PM-tråd där han skriver massa skit om dej... men du är ju tyvärr inte med där
Nej, bratte på GOuff vilken rensning digitalt på G
Jag gillar hur du tänkerNej, bratte på G
Nodus senaste är lite cool lite Sinn/Tudor vibes.
Men.. men..Jag gillar hur du tänker
Hade du skitit i det sociala så hade jag nog okynnesköpt den orangea vi pratat om tidigare men nu hann jag lugna ner mig innan du postade
Dags att lugna ner mig med ölen nu märker jag så man inte gör någonting tokigtMen.. men..
Men kvällen är ung! Jag är här kompis..
Smäll på orange minutvisare på den silvriga så kan vi snackaBlev ett oplanerat spontanköp på lördagkvällen så nu får någon se till att hugga dessa.
Deal! Fixar när jag är hemma igen.Smäll på orange minutvisare på den silvriga så kan vi snacka
När du svept den där, så ta en repa till i listan. Finns ett gäng kvar for grabs!Lite lätt nedslagen efter att jag idag missade en störtskön kronograf här i tråden tröstar jag mig med alkohol och min Zodiac Grandrally. HaGoKväll!
Vratislavan är fin och jag är en "sucker" för grönt, men den triggar mig inte till köp. Pulsaren är en riktig sköning och är en typisk "villhöver". Jag får helt enkelt jobba på att övertyga köparen om att den inte är något för honom. Men det blir svårt då det är en klok människa.När du svept den där, så ta en repa till i listan. Finns ett gäng kvar for grabs!
Heads up! Ett helt gäng är kvar..Heads up!
Vilken tur att det är destro och att jag bär på högernNodus senaste är lite cool lite Sinn/Tudor vibes.