• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag har tyvärr inte den kvar. Den åkte i ett byte för ett tag sedan 😊
Aj då..., det var ju trist. Hade jag lagt vantarna på en sådan hade jag inte släppt den för "alla pilsner i världen" (nåja). Jag har ju missat tre om inte fyra tillfällen att förvärva en sådan. Men tyvärr varit för seg i steget i kombination med att det inte riktigt har "tajmat" gällande periodisering av utläggen. Men din nya Matic är en stilig pjäs. 👍
 
Säger tack och hej för nu för favoriten. Imorgon börjar owg march och då får den spb:n vila
3E4FB218-1765-4CEA-B7C3-059414A8D747.jpeg
 
Nato är snyggt och bekvämt, men för mig som måste ta av och på klockan flera gånger under arbetsdagen blir det lite bökigt... särskilt när flärpen ska vikas prydligt och tajt inåt och under andra keepern. Finns det någon smart lösning på detta? Eller någon särskild tillverkare jag missat?

IMG_20230228_210118_edit_438688679795039.jpg
IMG_20230228_210841_edit_439122527799660.jpg
 
Ja ha..., skall då den nyförvärvade kronografen ligga oanvänd och kanske känna sig oälskad. Vilket öde, när det finns hem där den omedelbart hade kommit till användning. 😉
Jag tror Batman tillåter att man kelar och gullar med andra klockor så länge de inte sitter på handleden. Det är först då det klassas som otrohet.
Men risken att jag "råkar" straffa ut mig finns....
 
Nato är snyggt och bekvämt, men för mig som måste ta av och på klockan flera gånger under arbetsdagen blir det lite bökigt... särskilt när flärpen ska vikas prydligt och tajt inåt och under andra keepern. Finns det någon smart lösning på detta? Eller någon särskild tillverkare jag missat?

IMG_20230228_210118_edit_438688679795039.jpg
IMG_20230228_210841_edit_439122527799660.jpg

Testa ett MN-BAND.... paratroper från CNS sitter bra och är enkelt att ta av och på.
Kostar typ 80-90 kr... bara å testa!

 
Ingen här inne som sitter på en vit CW trident 300 pro som ska säljas? :) 40 mm och på länk

1677679386671.png
Kommer nog aldrig att sluta rekommendera CW, otroligt bra klockor för priset. Känns välbyggda och tåliga vet jag då jag tappade min i klinkersgolvet från brösthöjd, blev en buckla på sidan av boetten men gick som vanligt utan konstigheter.
 
Tillbaka
Topp