Absolut värt att "faila" för. Ett synnerligen förtjusande armbandsur.Okej då.
![]()
![]()
Så är man ute ur OWGM. En och en halv dag tog det . Tack vare kamrat @LoveL .
Men vad glad jag är
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut värt att "faila" för. Ett synnerligen förtjusande armbandsur.Okej då.
![]()
![]()
Men vad glad jag är
Bra årgång oxå.Absolut värt att "faila" för. Ett synnerligen förtjusande armbandsur.![]()
Hittade en på "bukten", men länken är ju väldigt kort, ca 16,5 cm.Okej då.
![]()
![]()
Men vad glad jag är.
Tror det knappt själv men Ur och Penn fick liv i pärlan igen inkl. trycktest för 550 riksdaler. Tack igen för bra tips och rådMinns att jag som ung suktade efter en Aqualand i Hobbex-katalogen i många år innan jag först fick råd. Idag fick jag beskedet av den lokala stjärnurmakaren att de inte fick liv i den igen, i alla fall inte till ett pris som understiger ett nytt exemplar. Jag som även har två 24mm band på väg hem som jag sett fram emot att prova efter att batteribytet var klart. Ingen här som kan tipsa mig om någon som kanske kan få liv i pärlan till en rimlig prislapp? Vi har många äventyr och minnen bakom oss så jag är inte redo att släppa henne riktigt än.![]()
Fantastiskt fin! Saknar den nu..Okej då.
![]()
![]()
Men vad glad jag är.
Örhmm.. o liiite annat pris..Hittade en på "bukten", men länken är ju väldigt kort, ca 16,5 cm.
![]()
Vintage mens Pulsar Spoon 1/10 chronograph red orange dial wrist watch v657-6100 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage mens Pulsar Spoon 1/10 chronograph red orange dial wrist watch v657-6100 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
That watch is priceless!Örhmm.. o liiite annat pris..![]()
Kan bara hålla med!Den tavlan är min absoluta favorit hos ryssarna!![]()
Gillar den med! Även denna och ett par till. Busy dialsEn film med Mido Decompression Worldtimer ovan. Snacket är inte helt lätt att följa men filmen är trevlig. Jag är rätt sugen på den. Det det totala kaoset av färger och siffror på både urtavla och vridring är charmigt.
Gillar den med! Även denna och ett par till. Busy dials
![]()
Trevligt alternativ! Synd att de inte riktigt fick till harmonin med färgerna.På temat busy dials och helt klart affordable…
![]()
New FOD Handwinding Mechanical Retro Dress Watch Rainbow Skin Diver Watch Vintage Mens Watch
New FOD Handwinding Mechanical Retro Dress Watch Rainbow Skin Diver Watch Vintage Mens Watchwww.merkurwatch.com
Trevligt alternativ! Synd att de inte riktigt fick till harmonin med färgerna.
Eller varför inte en färgglad tourbillon för drygt 600usdTycker det är kul med färg all over the place så att säga
På temat Merkur så var ju denna rätt kul med![]()
![]()
Vad sägs om @rambo_amadeus variant, ett par poster upp.Jag skulle vilja ha lite hjälp av mikrogänget
Har blivit sugen på att testa en bronsare och få sätta min egen patina med ärgningen.
Kan ni inte tipsa om några trevliga dykare i brons.
Trevlig helg på er!
Dagen spenderas med G-shock, som det görs 90% av dagarna
![]()
Eftersom du inte verkar så rädd för stora klockor så tänker jag tipsa om just det.Jag skulle vilja ha lite hjälp av mikrogänget
Har blivit sugen på att testa en bronsare och få sätta min egen patina med ärgningen.
Kan ni inte tipsa om några trevliga dykare i brons.
Trevlig helg på er!
Dagen spenderas med G-shock, som det görs 90% av dagarna
![]()
Tack!Eftersom du inte verkar så rädd för stora klockor så tänker jag tipsa om just det.
1. Gruppo Gamma Peacemaker eller Vanguard. Bitiga, kalassnygga klockor. 44 mm och 51-52 mm L2L. Kvalitet på topp. 24 mm läder eller canvas.
2. Zelos Hammerhead v2 eller v3. 44 mm men bara 48 mm L2L. Inte så bitiga som Gruppo Gamma men ändå rätt rejäla. V2 är TJOCK och v3 är tunnare. 22 mm band.
Det finns två Hammerheads till salu just nu på forumet om så är. Båda är v3, så senaste utgåvan.Tack!
Just Hammerhead har jag kikat på själv![]()